TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új vezető a Deloitte-nál

8157
Dorgai László júliusban a technológiai és digitális üzletág vezetőjeként csatlakozott a Deloitte Magyarország csapatához.

Dorgai László a technológiai tanácsadás mellett a digitális technológiákért felel a magyarországi irodában. Az új vezető elmondta, „a tanácsadás az egyik leggyorsabban fejlődő üzletág a cégcsoporton belül. Az én feladatom tovább erősíteni a csapatot, kihasználva a régióban már eleve nagyon erős technológiai kompetenciánkat.”

 

 

A szakember néhány év pénzintézeti, tőkepiaci és pénzpiaci kereskedői tapasztalat után projektvezetői, majd különböző vezető beosztásokban dolgozott az Intracom csoportnál. Az elmúlt 20 évben vezetőként 9 országban felelt rendszerintegrátori és tanácsadási projektekért elsősorban a távközlési, a pénzintézeti, valamint az energetikai, illetve közmű szektorokban.

 

“Rengeteg szó esik mostanában a digitális transzformációról és az olyan új technológiákról, mint például a blockchain, illetve a felhő alapú szolgáltatások, valamint olyan szabályozási kérdésekről, mint a fizetési iparág átalakítását célzó PSD2 direktíva. A hétköznapi szókincs részévé vált a fintech ökoszisztéma, miközben azt látjuk, hogy a legtöbb piaci szereplőben nem áll össze a kép, hogy a nagyvállalatoknak hogyan kellene reagálni a megváltozott játékszabályok közepette. Ügyfeleink a törvényi megfelelésen túl, illetve a stratégiai iránymutatás mellett konkrét megoldásokat várnak tőlünk, mi pedig egyedülálló módon teljes körű és kézzel fogható, egyénre szabott, mégis sztenderdeken alapuló megoldásokat tudunk kínálni nekik ezekre a kihívásokra úgy a tervezés, mint a megvalósítás szintjén” – mondta el Dorgai László, a Deloitte technológiai és digitális üzletágának vezetője.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése