TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata.

A közelmúltban csatlakozó tapasztalt szakemberekkel új lendületet vett az Insomnia kommunikációs ügynökség több divíziója is.

 

Hanyecz Imre került az Insomnia PR csapatának élére. A több mint 10 éves ügynökségi és ügyféloldali tapasztalattal bíró szakember felel ezentúl az Insomnia PR operatív igazgatásáért, a new business tevékenység erősítéséért, de emellett projektvezetőként és stratégiai tanácsadóként személyesen is részt vesz az ügyfelek PR kampányainak lebonyolításában. Hanyecz Imre a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen diplomázott angol-kommunikáció szakon.

 

Head of Digital pozíciót tölt be augusztustól az Insomniánál Horváth Zsófia, aki a Carussel operatív és marketing menedzsere volt az elmúlt években. Fő feladata a digitális eszközöket és online megoldásokat igénylő projektek menedzselése, az online projekttervek és stratégiák előkészítése, illetve az Insomnia digitális szolgáltatás csomagjának fejlesztése. Horváth Zsófia korábban is neves reklámügynökségeknél dolgozott, olyan nemzetközi ügyfelek digitális megjelenéseit segítve, mint a BAT, a Procter&Gamble, a Borsodi Brewery, az Univer, a L’Oréal, a T-Mobile, a BMW Hungary és a General Motors.

 

Account Directorként segíti tovább az ügynökség PR csapatát Bittner Péter, aki szintén több mint 10 éves ügynökségi és ügyféloldali tapasztalattal bír. A szakember az elmúlt két évben a Szegedi Tudományegyetem kommunikációs és marketing igazgatója volt, ahol korábban diplomáját is szerezte. Az intézményi és az üzleti kommunikáció területén egyaránt otthonosan mozog, az Insomniánál főleg stratégiai PR tanácsadással segíti az ügyfelek kommunikációját.

 

A Telenortól érkezett az Insomnia közel-keleti divízióját erősíteni Bércesi Adrienn. A szintén az SZTE-n végzett Senior Account Manager korábban az Actavisnál és a L’Oréalnál is dolgozott.  Legfontosabb feladata a kapcsolattartás és a koordináció az Insomnia arab-piaci ügyfélkörével.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése