TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tizenöt éves lett a Honfoglaló

8152
2017-ben ünnepli 15. születésnapját az ország egyik kedvenc online játéka, a Honfoglaló. A 2002 szeptemberében indított, folyamatosan megújuló kvízportál számos mérföldkövet halmozott fel az elmúlt másfél évtizedben.

Az eredetileg magyar nyelven rajtoló oldal készítői 2008-ban, a magyar sikereken felbuzdulva több nemzetközi verzió elkészítésébe is belevágtak. A mára 15 nyelven elérhető kvízjáték többek között Romániában, Bulgáriában, Csehországban és Oroszországban is meghonosította saját verzióját, de ugyanúgy megtalálható angol, spanyol, török, sőt arab nyelven is.



 

A Honfoglaló 2011-ben debütált a Facebook-on, ahol bő egy év alatt már a TOP25 játék között szerepelt - olyan világhírű közönségkedvencekkel került egy lapra, mint az Angry Birds, a FarmVille vagy a Candy Crush Saga. Az alkalmazás 2016 óta érhető el mobil platformon, ahol a Facebook Messengert is megelőzve hosszú hónapokon át vezette a „Top Downloaded” kategóriát. Jelenleg több mint 250.000-en játszanak Android és iOS rendszerű készülékeken, emellett további nagyjából 400.000 felhasználót ér el átlagosan desktop felületen.


A stratégiai vetélkedő ugyanakkor mára túllépett az online téren: az elmúlt években jókora közösség szerveződött a Honfoglaló köré: több ezer ember fordult meg a portál és javarészt a játékosok által szervezett találkozókon, bajnokságokon és egyéb rendezvényeken, ahol a barátságok mellett szerelmek, sőt házasság is született már. Ezen kívül a kölni GamesCom-on és a Sziget Fesztiválon is találkozhattak a látogatók és fesztiválozók Honfoglaló standdal. 2004 óta társasjáték formájában is megtalálható a boltokban, aminek sikerét a majd 100.000 darab eladott példány bizonyítja.


“18 évvel ezelőtt, amikor kitaláltam a játék alapötletét egy kockás papíron, akkor természetesen hittem benne, de őszintén szólva így visszanézve engem is meglep, hogy a Honfoglaló mennyire időtálló, klasszikus brand lett. Idén a magyar Honfoglaló abszolút látogató csúcsot döntött, mostanra a játéknak 18 különböző lokalizált verziója fut világszerte. A társasjáték 13. éve bestseller és még számos új ötlet van a tarsolyunkban. Hiszünk benne, hogy a Rubik kocka után egy újabb magyar játék is meghódíthatja a világot.” - tette hozzá Bihari Attila, a Honfoglaló vezérigazgatója.


A számos fejlesztés és újítás mellett a játék hirdetői szempontból is különleges: a klasszikus megoldások mellett akár különböző kérdés-szponzorációs lehetőségekkel a játék szerkesztésében is részt vehetnek a hirdetők, melyekkel általános edukációs célok is kiszolgálhatók. A Honfoglaló hirdetési megoldásait 2017 tavaszától az Adaptive Media értékesíti.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése