TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications multimédia partnerséget kötött, hogy felhívja a figyelmet bolygónk legégetőbb környezetvédelmi problémáira, és innovatív módszereket javasoljon megoldásukra.

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications együtt hoznak létre eredeti tartalmakat a természetről és annak megőrzéséről, bemutatják bolygónk fontos történeteit, inspirálva az egyéneket és közösségeket, hogy változást érjenek el. A tartalom a Discovery Communications és az ENSZ nagy elérésű lineáris, digitális és közösségimédia-csatornáin lesz elérhető.

 

„Fantasztikus lehetőség ez az ENSZ Környezetvédelmi Programja számára. A Discovery Communications világszerte ellenállhatatlan történetmeséléséről ismert, olyan műsorokkal, amelyek egyszerre adnak át ismereteket és inspirálnak – mondta Erik Solheim, az ENSZ Környezetvédelmi Programjának vezetője. – A partnerség segítségével pozitív környezetvédelmi akciókat indíthatunk, és világszerte motiválhatjuk a nézőket.”

 

„A Discovery DNS-ének része, hogy a természetről a legfontosabb történeteket meséljük el. Céltudatos vállalatként számunkra kulcskérdés, hogy rávilágítsunk arra, hogyan tudnánk megvédeni bolygónkat – mondta David Zaslav, a Discovery Communications elnök-vezérigazgatója. – Az ENSZ-szel közösen a Discovery felhasználja globális csatornáit és elérését, hogy közös történeteinket és üzeneteinket felerősítsük, és hosszan tartó változást érjünk el bolygónkon.”

 

A megállapodás része a vadvilág védelmét és megőrzését célzó kezdeményezések kidolgozása, az ENSZ Környezetvédelmi Programja szakértőinek, és hírességeknek a bevonása, valamint a Discovery vezetőinek részvétele az ENSZ Környezetvédelmi Programja eseményein.

 

A partnerség központi eleme – az ENSZ Wild for Life kampányán keresztül – a világ figyelmének felhívása az illegális vadkereskedelemre. A kampány a vadkereskedelmet személyessé teszi, arra kérve a résztvevőket, hozzanak létre egy „morph” képet, melyen saját arcuk alakul át kedvenc állatfajukká, és osszák meg ezt a közösségi médiában, másokat arra inspirálva, hogy tudjanak meg többet a témában. A kampány eddigi egy éve alatt – harminc híresség részvételével – több mint egymilliárd embert ért el. Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications együttműködött két nagy konferencián – Convention on International Trade in Endangered Species (Dél-Afrika) illetve Hanoi Conference (Vietnam) – a közvélemény mobilizálása érdekében.

 

A Discovery 2016-ban történelmi jelentőségű megállapodást kötött a WWF-fel, és elindította a C.A.T. (Conserving Acres for Tigers - projektjét, amely célja a tigrispopuláció megduplázása. A partnerség részeként a Discovery Indiában és Bhutánban támogatja a tigrispopuláció élőhelyének fenntartását, hogy segítse a vadon élő tigrisek védelmét és számuk növekedését – amely az elmúlt században 96 (!) százalékkal csökkent.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése