TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy online utazásközvetítő iroda úgy döntött, nem alkalmaz bújtatott extra költségeket, és mindent feltűntet áraiban.

A gondot az okozza velük kapcsolatban, hogy az irodák a szervezett utakra vonatkozó ajánlatoknál csak az alapárakat, azaz a szállás, utazás, étkezés költségét tüntetik fel, és ugyan minden esetben tájékoztatást adnak az adott útra vonatkozó kötelező költségekről, ez utóbbiakat nem foglalja magába a – például hirdetésekben is  feltüntetett foglalási ár. A leendő utasoknak kell ezekkel még külön kalkulálni, ami viszont lassítja, nehézkessé teszi a különböző ajánlatok összehasonlítását, és így az is könnyen előfordulhat, hogy az ár szerinti rendezésnél a legolcsóbbnak tűnő út végül mégsem bizonyul annak.

 

A legnagyobb hazai online utazásközvetítő utazási iroda, az Invia.hu ezen a gyakorlaton szeretne változtatni azzal, hogy idén szeptember végétől a komplett kínálatára vonatkozóan bevezeti az ajánlatok teljes áras megjelenítését, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy az ajánlataik mindegyike tartalmazza az alapárakat és az azokhoz kapcsolódó kötelező költségeket, azaz az áraknál minden esetben a teljes, minden költséget tartalmazó, az utazók által összesen fizetendő végösszeg lesz feltüntetve.

 

„A felhasználói élmény szempontjából komoly változást jelent ez a fejlesztés. Mostantól ugyanis valóban nagyon könnyen, alig néhány kattintással összehasonlíthatóvá válnak az adott utas igényeinek megfelelő utak” – fejtette ki a legtöbb magyarországi utazási irodával együttműködő Invia.hu Kft. cégvezetője, Zakar Jozef.

 

Az Invia.hu ezt a belső fejlesztést saját erőforrásaira támaszkodva, a mögöttük álló nemzetközi hálózat segítségével hajtotta végre. Céljuk, hogy minél több embernek biztosítsanak az igényeinek megfelelő, kompromisszumoktól mentes utazást. A magyar leányvállalat vezetője azt is várja ettől a lépéstől, hogy végre sikerül eloszlatni azokat a makacs tévképzeteket, amelyek szerint az utazásszervező irodák tevékenységének központjában valós munka helyett csak a nyereség hajszolása áll, és az utazóközönséget megtévesztve, kihasználva végzik a tevékenységüket.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése