TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A megkérdezett fogyasztók 82 százaléka ismeri „Az Év Terméke Díjat”.

A GFK legutóbbi felmérése rámutatott: minél erősebb márkák nyerik el a fogyasztói véleményeken alapuló díjakat, annál magasabb lesz a fogyasztói elismerés reputációja is. A kutatás eredménye egyértelmű, markáns növekedést jelzett az „Az Év Terméke Díj” ismertségében, amely 12 százalékkal nőtt az elmúlt egy évben. Ez az ismertségnövekedés egyértelműen tovább erősíti a díjazott termékek pozícióját a piacokon is. Az „Év Terméke Díj”-at a GFK 2000 fő megkérdezésén alapuló kutatása eredményeként ítélik oda évről évre.

 

„Idén olyan erős márkák, mint például a Riceland, Hajdú vagy a Béres, sokkal aktívabban használták a termékkommunikációjuk során „Az Év Terméke Díj” megkülönböztetést, amely nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a díjazás reputációja is jelentősen növekedett 2017-ben. Ugyanakkor ennek jótékony visszahatása van a díjat elnyert termékre is, hiszen ez tovább erősíti a díjazott termék pozícióját a piacon.” – magyarázta Donkó Dávid „Az Év Terméke Díj” kutatási igazgatója.

 

Azt, hogy az Év Terméke Díj” programban pályázó termékek és márkák közül kik kapják meg az elismerést, a magyar fogyasztók tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatai döntik el. A GfK 2000 fős kutatása során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a márkákat, a végső sorrendet pedig az előző három szempont alapján összesített, ún. POY index határozza meg. A GFK egy másik felmérése alapján, azok az FMCG szektorban működő nyertesek, akik az elmúlt években tudatosan gondozták a márkájukat, a forgalomnövekedés mellett bővíteni tudták az elért fogyasztói kört is.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése