TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy fiatal, szegedi anyuka nyerte meg a Pöttyös Túró Rudi nyári nyereményjátékának 5 millió forintos fődíját.

„El nem tudom mondani, mennyire örülök, hogy én lehetek a szerencsés nyertes. Éppen a születésnapom környékén derült ki a jó hír, ennél nagyobb meglepetést nem is okozhatott volna nekem a Pöttyös csapat. Egy ekkora összeg már jelentős segítség egy család életében, nálunk is megvan a helye! Nagy boldogság, hogy megnyertük a fődíjat! Maga a játék is jó móka volt, ennél kerekebben pedig nem is végződhetett volna” – nyilatkozta a nyertes, aki egy 18 hónapos kisfiú büszke anyukája.

 

Fotó: Németh Norbert

A Pöttyös Túró Rudi országos nyári nyereményjátéka augusztusban zárult, amelyben több mint kétezer egyedi ajándék talált gazdára. A két választható fődíj, a Volkswagen Beetle Cabrio és az 5 millió forinttal feltöltött K&H bankkártya közül az utóbbi gazdagítja a boldog nyertest. A játékban a termékek csomagolásában található kódokat kellett feltölteni a Pöttyös weboldalára és akár már egy kóddal is lehetett ajándékot nyerni, a fődíjhoz pedig minimum kilenc kódra volt szükség.

 

„Mindig nagyszerű érzés látni, amikor a Pöttyös-tábor megmozdul egy-egy aktivitásunkon. A nyári „Minden 5. nyer!” játékunkra több százezren regisztráltak, és olyan értékes ajándékok kerültek a fogyasztóinkhoz, mint például Apple iPhone 7 okostelefonok, GoPro Hero 5 black akciókamerák, Microsoft Xbox One S játékkonzolok és sok különböző Pöttyös ajándéktárgy. Gratulálok a fődíj-nyertes édesanyának, biztos vagyok benne, hogy sikerül hasznosan elkölteni az 5 millió forintos pénzdíjat” – mondta el Szecskó Ferenc marketingigazgató.

 

Az 5 millió forintot egy Pöttyös bankkártyán kapta meg a szerencsés játékos, aki a kisfia jövőjére fordítja a promócióban megnyert összeget.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése