TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 18-49 éves magyar internetezők több mint kétharmada használt már netbankot, és az okostelefonnal rendelkezők közel fele telepített pénzügyi szolgáltatáshoz kapcsolódó mobiltelefonos alkalmazást készülékére. Ez jelentős növekedés a korábbi évekhez képest: az adatok azt mutatják, hogy pénzügyeinknek is egyre nagyobb részére van hatással a digitalizáció, és szakértők szerint a következő években az online pénzügyi alkalmazások, közöttük pedig különösen a lakástakarékokhoz kapcsolódó szolgáltatások robbanásszerű fejlődés előtt állnak.

A 18-49 éves magyar internetezők 72 százaléka bankolt már online felületeken különböző rendszerességgel, és a 2011-es adatokhoz képest rohamosan, majdnem harmadával csökkent azoknak az aránya, akik még soha nem vettek igénybe ilyen szolgáltatást az interneten egy 2016-ban készült kutatás alapján.  Az eredményekből az is kiderül, hogy a netbank tavaly már a 14. leggyakrabban igénybe vett internetes szolgáltatás volt, amelyet csak a legnépszerűbb kommunikációs és játékos alkalmazások előztek meg. Az internetes felületek mellett a mobil megoldásokat is egyre többen használják: az okostelefon-tulajdonosok 47 százaléka rendelkezik banki műveleteket lehetővé tevő alkalmazással, így ez a típus a 6. leggyakrabban használtak közé került a készülékeken.

 

Nemcsak a bankolási, hanem a vásárlási szokások is jelentős számban áttevődnek az online felületekre: 2017-ben már 2,8 millió magyar vásárolt online, 40 százalékuk tíznél is többször az év során, egy évvel korábban pedig 310 milliárd forintos kereskedelmi forgalom zajlott online.  Szakértők szerint a felhasználói élményt fokozó, ügyfélbarát felületek, és mesterséges intelligenciára épülő megoldások további fejlődésének köszönhetően a következő években gazdasági döntéseinknek és aktivitásunknak egyre nagyobb részére lesznek hatással a különböző digitális pénzügyi szolgálatások. A változást az ügyfelek is sürgetik, hiszen a Z generáció (1995 után születettek) számára már teljesen természetes, hogy pénzügyeit is éppolyan gyorsan és átláthatóan végezze, mint ahogyan a közösségi médiában posztol vagy chatel a barátaival.

 

A változó elvárások minőségi kiszolgálása, az ügyfélélmény növelése érdekében a vállalatoknak olyan új üzleti intelligencia megoldásokra is szükségük van, amelyeket külsős startupoktól, fejlesztőktől, digitális pénzügyi megoldásokat szállító vállalatoktól kaphatnak meg. Ezt felismerve hirdette meg a Fundamenta Digiverzum nevű innovációs versenyét, amelyre az ügyfélélményt növelő digitális megközelítésekkel, megoldásokkal, alkalmazásokkal lehet nevezni október 20-ig.


Az érdeklődőket workshopokon készítik fel a lakáscélú megtakarításokkal kapcsolatos tudnivalókról: egyrészt bemutatják, hogy hol tart a legnagyobb hazai lakás-takarékpénztár a digitális átalakulásban, másrészt ismertetik azokat az innovatív digitális pénzügyi megoldásokat, amelyek a jövőben hozzájárulhatnak az ügyfelek lakáscélú álmainak könnyebb megvalósításához.A lakás-takarékpénztár a verseny győzteseinek  segít megoldásuk közös hazai piaci bevezetésében és abban, hogy a Fundamenta külföldi anya-, és testvérvállalatai számára is bemutathassák a terméket.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése