TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek az őszi/téli szezonban.

Tökéletes külsejű modellek helyett a hétköznapi emberekre fókuszál a régió elsőszámú divatportáljának új kampánya. Több mint 100 hétköznapi ember közül választotta ki a Fashion Days az idei szezon kampányarcait. Kollégák, baristák, ismerősök közvetítik a kampány üzenetét nem csak a TV reklámokban, hanem a márka egyéb kommunikációs csatornáján is. A kampány arcai olyan mindennapi élethelyzeteket mutatnak meg, mint egy jó hangulatú buli a barátnőkkel, egy táncórai sikerélmény vagy egy közös futás a családdal.

 

 

„A Fashion Days több vásárlói felméréséből kiderült: a legtöbben aktív életmódot folytatnak, amit mi sem bizonyít jobban, hogy közel 70%-uk mobilról, vagy mobil felületről vásárol. A vásárlók elsősorban arra vágynak, hogy egyszerre divatos és kényelmes is legyen az öltözetük. Az új, hétköznapi embereket bemutató koncepcióval azt igyekszünk bebizonyítani, hogy ez könnyen lehetséges. Sőt, a jól megválasztott outfit az önbizalmunkat is képes növelni.” – nyilatkozott a kampányról a Fashion Days Csoport marketing vezetője, Andrei Chirila.

 

A Fashion Days több mint 700 ezer aktív vásárlóval rendelkezik, akik a szeptember közepén induló őszi/téli szezonban számos új terméket és a topmárkák legfrissebb kollekciót is megtalálják a divatportálon és a mobilapplikációban. A Next, Guess, Zee Lane, Desigual, Fossil, Puma és United Colors of Benetton márkák továbbra is a legkedveltebbek. A topmárkák listáját további 27 új márka bővíti ki, köztük a Bronx, Norton, Aldo, Armani Exchange, Emporio Armani, Tally Weijl, Marc Jacobs, Michael Kors, Napapijri, Bronx, JuicyCouture, Furla, Ted Baker, Helly Hansen vagy a The North Pole.

 

Nem csak új márkákkal, de új szolgáltatásokkal is jelentkezik a webshop, melyek bevezetését a Fashion Days platformok integrálása előzte meg, amely során fellépett technikai nehézségeket már orvosolta a cég. Bevezették az elektronikus számlázást, az elektronikus, ingyenes termékvisszaküldést és az új pickup pontokat is. A hatékonyság érdekében még több futárszolgálattal dolgozik együtt a cég, a megrendelések státusza pedig már e-mailen és SMS-en keresztül is nyomon követhető.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése