TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld vendégeit.

Becslések szerint Magyarországon a felnőttek több mint 80 %-a rendelkezik okostelefonnal, és közülük majdnem 90% érzi magát frusztráltnak, ha a telefonjuk nincsen elérhető közelségben. Hogyan lehet ezt a függőséget kezelni és elszakadni a mobilunktól?Az Aquaworld nemrég indított „mobil OFF, élmény ON!” kezdeményezése egy nem szokványos módját választotta a probléma megközelítésének: az Adage PR és kommunikációs ügynökség közreműködésével olyan Youtube videósokat vontak be a programba, akik saját maguk is az online világnak köszönhetik hírnevüket és a többszázezres követőtáborukat.

 

 

Ezek a véleményvezérek álláspontjukkal rengeteg ember nézőpontját tudják befolyásolni, kiemelkedően a 12-25 éves korosztályét - így a felelősségük a fiatal generáció életvezetésének kialakításában megkérdőjelezhetetlen. Jelenleg ők azok, akik az egyik leghitelesebben tudják demonstrálni az offline és az online lét közti határt, ahol az egyén kibillenhet egy kicsit a „kütyük” világából, és személyesen is átélheti az izgalmakat, erre pedig mi sem alkalmasabb, mint egy adrenalindús vízi élménybirodalom.

 

Az egésznapos sportprogramon olyan videósokkal focizhattak, vízilabdázhattak együtt a rajongók ezúttal élőben, mint a TheVRJani, Radics Peti, Walrusz, Nessaj, Broadtest, ihavenoideahungary, HenryKettner, Herczeg Hajni, Simonffy Péter, ApplePie, Nana, Matsukei vagy Latin Papucs. TheVRJani, a hazai youtuberek egyik legnépszerűbb képviselőjének elmondása alapján számára is nagyon fontos a tartalmas kikapcsolódás, így örömmel vett részt a programokban: „Nagyon jó ötletnek tartom ezt a kezdeményezést, hiszen az online jelenlét mellett számunkra is fontos az, hogy személyesen is találkozhassunk a követőinkkel. Lényeges, hogy a saját, perszonális kapcsolatainkra elég időt fordítsunk, hiszen mindenki számára ez az elsődleges platform a kommunikációra. Néha le kell tenni a telefont, és kicsit szétnézni az igazi valóságban.”– mondta el TheVRJani.

 

Az Aquaworld szándéka a kezdeményezéssel az, hogy megmutassák, hogyan lehet ebben a „párhuzamos világban” mobil és okoseszközök nélkül is olyan programokat szervezni a fiataloknak, vagy éppen a családnak, amelyek minőségi tartalommal bírnak, és minden korosztály számára szórakoztatóak. Ezt az elképzelést igazolja ez a rendezvény is, amire közel 2000 ember volt kíváncsi, a legfiatalabbaktól a legidősebbekig.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése