TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Családi fesztivált rendezett Velencén a dm

8126
Új oldaláról mutatkozott be a dm idén augusztusban: családi fesztivált szervezett a vállalat Velencén, két napon át várták a családokat változatos programokkal, s megmutatták, milyen egy igazán kényelmes fesztivál, amely minden korosztályra gondol.

Sokan kihasználták a lehetőséget augusztus utolsó hétvégéjén, hogy az iskola kezdete előtt eltöltsenek még együtt néhány önfeledt órát: a dm nyárzáró rendezvényén 12 helyszín programjai közül válogathattak a családok. Közel ötezren választották a velencei helyszínt, ahol minden adott volt egy izgalmas hétvégéhez: a természet közelében alakították ki a programhelyszíneket, s a család minden tagja számára kínáltak érdekes és szórakoztató programokat.

 

A helyszíneken a családok izgalmas közös pillanatokat élhettek meg, együtt szépültek anyák és lányaik, a fiúk édesapjukkal vághattak neki igazi apás kalandoknak és kincskeresésnek. Nagyon sok kisgyermek szerzett „jogosítványt” a fesztivál KRESZ parkjában, de a mesesátor programjait is nagy érdeklődés övezte, ahol a kicsik varázslatos világokba repülhettek el. A látogatók a Föld egzotikus tájait is felfedezhették, a filmkészítés kulisszatitkaiba is belekóstolhattak az érdeklődők, a baba-mama világot pedig a legkisebbek igényeire szabták.

 

A szervezők a szülőkről sem feledkeztek meg, a kényelem szigetén alakítottak ki nekik pihenőzónát, miközben a gyerekek kedvükre minigolfozhattak. Szükség is volt pihenésre, hiszen a programhelyszínek mozgalmas kalandokat kínáltak, a nagyszínpadon pedig mindkét nap gyerekzenekarok és tánciskolai programok váltották egymást, este sztárfellépők érkeztek a pódiumra.

 

A dm elkötelezett az egészségtudatos életmód iránt, így az elengedhetetlen fesztiválételek mellett megjelent a magas nívójú streetfood kínálat is, a főzőbemutatók alkalmával pedig a látogatok dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésének fortélyaiba pillanthattak be.

 

A drogéria saját márkás termékeivel kreatív helyszíneken ismerkedhettek a látogatók, a fesztiválon a családoknak a pelenkázó, illetve etető sátorban babylove termékeket biztosítottak, a napvédelemről a SUNDANCE termékei gondoskodtak. Nagy sikert aratott a dm trend IT UP sminkkamion, ahol könnyed nyári sminkeket és gyönyörű manikűrt kaphattak a hölgyek.

 

„A dm-nél fontos a folyamatos megújulás, a különleges megoldások megtalálása. A dm számára mindig is fontosak voltak a családok, ezzel az eseménnyel szerettünk volna egy igazán különleges élményt nyújtani. Ezen a forró nyári hétvégén több száz család választotta a dm fesztiválját.  A dm hisz benne, hogy az együtt játszás, a közösen megélt pillanatok óriási értéket jelentenek.  Örülünk, hogy a látogatóknak szóló programok sokszínűségét partnereink is segítették” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése