TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyar élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok szegmensében az ALDI elsőként kötelezte el magát a vállalati stratégia szintjén a fenntarthatóság tíz egyetemes alapelve iránt az emberi jogok, a munkajog, a környezetvédelem és a korrupció elleni harc területén, és vállalta az alapelvek érvényesítését napi működésében.

Az ALDI DÉL, amelyhez az ALDI Magyarország is tartozik, 2016-ban adta ki első fenntarthatósági jelentését, amellyel átlátható és nyílt párbeszédet indított el átfogó fenntarthatósági tevékenységéről.

 

A diszkont áruházlánc számos intézkedést és projektet hajt végre a környezetvédelem és az állatok jólléte terén, és felelős kapcsolatot ápol munkavállalóival, vásárlóival, üzleti partnereivel és a társadalommal.

 

Az ALDI DÉL részt vesz például az „Initiative Tierwohl” német állatjólléti kezdeményezésben, támogatja a biztonságos gyártótevékenységről szóló bangladesi tűz- és épületbiztonsági megállapodást (Accord on Fire and Building Safety) és a ruhagyártásban használt mérgező vegyi anyagok kiiktatását célzó Greenpeace Detox Projektet.

 

Az UNGC egy önkéntes kezdeményezés, amelyhez mérettől és iparágtól függetlenül, bármely vállalat csatlakozhat, amely hajlandó elköteleződni a fenntartható üzleti működés és az általános társadalmi felelősségvállalás mellett. Az UNGC tíz alapelvének való megfelelést rendszeresen ellenőrzik. A kezdeményezés résztvevőinek éves jelentéseket kell készíteniük. A tagság elnyerésével az ALDI DÉL 170 ország több mint 12 ezer vállalatához és szervezetéhez csatlakozott az UNCG hálózatában.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése