TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Musette elismert európai cipő- és táska márka. Világszerte több mint 30 üzlettel rendelkezik, ezekből kettő Budapesten található. A Musetteüzleti folyamatainak kézbentartását az Intechsys Kft. és a Vodafone közösen fejlesztett M2M (Machine-to-Machine) megoldása támogatja a látogatószám valós idejű nyomon követésén keresztül.

A megoldás a Musette üzleteinek bejáratánál telepített képfeldolgozó szenzortechnológia alkalmazásával képes valós időben számolni az üzlet személyforgalmát, de az adatok visszamenőlegesen is elérhetők interneten keresztül, mobiltelefonról, és számítógépen is.

 

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a hazai kiskereskedelmi forgalomban is egyre inkább megjelennek az egymással kommunikálni képes intelligens eszközök, és hogy egyre többen ismerik fel, a digitális technológiák milyen nagymértékben képesek hozzájárulni a vásárlói szokások, viselkedési normák megismeréséhez és döntési folyamatok elősegítéséhez.” - mondta Dr. Pete Gábor, a Vodafone Magyarország IoT területért felelős vezetője. Dr. Pete Gábor emlékeztetett arra is, hogy a várakozások szerint néhány év múlva az intelligens szenzortechnológiákon alapuló megoldások olyan mértékben elterjedhetnek, hogy az intelligens terek, boltok és áruházak a mindennapi életünk részét képezik majd. Ezen kívül felhívta a figyelmet arra is, hogy a negyedik ipari forradalomnak köszönhetően – mely a fizikai gépek és tárgyak egy információs hálózatba való csatlakozásáról szól – megjelenhetnek majd az egyedi vásárlói igényekre szabott termékek is.

 

“Az Intechsys Kft-nél nagy hangsúlyt fektetünk az innovációra, mely nemcsak a technológiai megoldásokra, hanem a humán oldalra is kiterjed. Valljuk, hogy a technológia eszköz ahhoz, hogy elősegítsük az okos megoldások elterjedését, mely minden esetben az üzleti folyamatok újragondolását is jelenti az ügyfeleknél” - nyilatkozta Gajdár Tibor, az Intechsys Kft. ügyvezető igazgatója.

 

A Musette budapesti boltjaiban bevezetésre kerülő látogatószámláló rendszer célja, hogy segítse a menedzsmentet a döntéseiben. A vásárlószámolás csak eszköz, a valódi cél a döntéstámogatás. “Hatékonyabbá váltak folyamataink, mióta bevezetésre került a PassCount rendszer a két budapesti üzletünkben” nyilatkozta Oszvald Réka, az Oxford Shoes cégvezetője. Mostantól akár a mobilomról is tájékozódhatok a vásárlói forgalomról, míg házon kívül a cég üzleti ügyeit intézem.”

 

Az elmúlt évek kitartó munkájának köszönhetően jött létre a PassCount termékcsalád. A széles körű felhasználási területek között említhető a kiskereskedelem mellet a tömegközlekedés (különböző járatok forgalmának, terheltségének nyomon követése), a ’shareddesk’ munkahelyek esetén az irodakihasználtság optimalizálása, vagy épp a múzeumok látogatottságának monitorozása.

 

A beágyazott technológiának és a vezeték nélküli adatátvitelnek köszönhetően a teljes megoldás Plug and Play kivitelű, csak tápellátás biztosítása szükséges. Egyedülálló módon maga a képfeldolgozás is a szenzorban történik, így a szenzoroktól a szerverekhez feldolgozott adatok jutnak el az üzletben már meglévő Wi-Fi vagy Vodafone mobilinternet-hálózaton keresztül. Az adatvesztés elkerülése érdekében a szenzorok önálló adatbázisrendszerrel is rendelkeznek, továbbá távolról is monitorozhatók.

 

Az egyedi igényeknek megfelelően szerkeszthető VásárlóInfówebes felület alkalmas riasztási üzenetek azonnali küldésére, amennyiben a vásárlószám lecsökken egy kritikus értékre vagy éppen zsúfoltság alakul ki a boltokban. A határértékek, időintervallumok egyedileg állíthatók be. A webes felületnek része az eszközök távfelügyelete is: hiba esetén erről is értesítés érkezik emailben vagy SMS-ben.

 

Amennyiben az üzlet tulajdonosai azt is szeretnék tudni, hogy az eladótérben melyik termék vagy termékcsoportok iránt legnagyobb a kereslet, a megoldás abban is tud segíteni a hőtérképes megjelenítés segítségével. „Az emberi komfortérzet és energiafelhasználás területén is jól hasznosíthatók a megoldásaink. Ha figyelembe vesszük, hogy az emberek egyben “hőforrásként” és “károsanyag-kibocsátónként” (CO, CO2) is viselkednek, akkor belátható, hogy hatással lehetnek a havi energetikai számlákra is. Egy üzlet fűtési és szellőztetési igényei ugyanis nagymértékben függenek a vásárlótérben tartózkodók számától” – tette hozzá Gajdár Tibor.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése