TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Alig néhány napja robbant be a köztudatba az Uber futár verziója, mely forradalmasítaná a házhozszállítást, máris lett egy kihívójuk. Egy másik startup, a FleetYou személyében igazi versenytársra akadtak, hiszen a cél ugyanaz: megszerezni a magyar házhozszállítási piacot.

Ezen szolgáltatás mögött is fiatal vállalkozók állnak, a két többségi tulajdonos Balog-Farkas Dávid és Rátkai Tamás, akik nem mellesleg egy online-marketing vállalkozás tulajdonosai is.

 

Az alapkoncepció mind a két vállalkozásnál azonos. Az éttermek egy háttérrendszer segítségével tölthetik fel a kiszállítandó címeket, ami rögtön megjelenik a környéken járó aktív futároknak. A FleetYou rendszerében viszont a megrendelő folyamatosan élőben nyomon követheti, hogy a futár épp merre jár ételével, így feleslegessé válik az étterem felé telefonálgatás a futár hollétéről, hisz csak rá kell néznie telefonjára. A rendszerrel mindenki nyer, hiszen az étterem fix kiadástól szabadul meg, a futárnak nem kell félnie a gyengébb időszakoktól, a vevő pedig biztosan időben kapja meg az ételt.

 

A FleetYou nem szabja meg a futároknak, hogy mennyit kereshetnek. Sőt, a kiszállításkor azonnal meg is kapják az azért járó címpénzt, így fizetésükre nem kell felesleges napokat vagy heteket várniuk! Az álomfizetésük egyedül a rendszerben eltöltött aktív idejükön és ügyességükön múlik.

 

A FleetYou egyszerre nézi, mint a futárok, mint az éttermek érdekeit. Ebből az okból kifolyólag a címpénz meghatározását több száz személyes interjú előzte meg, mint két táborral. Úgy gondolják sikerült megtalálniuk azt a megoldást, melyben mind a futárok, mind az éttermek és mind a vásárlók jól járnak.

 

A FleetYou-nál nagyon fontosnak tartják a futárok ellenőrzését. Ennek érdekében már a jelentkezéskor ki kell tölteniük egy részletes kérdőívet, melyből kiderül a jelentkező eddigi tapasztalata, időbeosztása. A végső kiválasztás a már megszűrt jelentkezőkkel való személyesen elbeszélgetést követően történik. A futárok a kiszállítás után értékelést kapnak. Amennyiben egy futár értékelése 4 csillag alá kerül, felülvizsgálják, hogy ez miért történt, s ha tartósan így marad, akkor a futár kikerül a rendszerből.

 

A rendszerben a futároknak egyébként lehetőségük van egynél több címet is felvenni kiszállításuk közben. Ez azt jelenti, hogy a futár felvesz egy ételt A pontban, hogy kiszállítsa B pontba, de menet közbe látja, hogy útba esik számára egy újabb rendelés, amit még gyorsan fel tud venni, ekkor a B kiszállítása előtt felvesz egy újabb címet. Ezzel a lehetőséggel a futárok még többet kereshetnek, hiszen megsokszorozhatják címpénzüket, a kiszállítás pedig többszörösen hatékonnyá válik.

 

A FleetYou-s srácok azt ígérik, hogy rendszerükkel hatalmas változást hoznak a fővárosi ételkiszállítás életébe, mely még számos más meglepetést is tartogat.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése