TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A PAPPA PIA már az első héten robbantotta a mozis nézettségi toplistákat, így nem meglepő, hogy a héten is folytatódik a sikere. A premier óta több mint 100 000-en látogattak el a hazai mozikba, hogy elsők között nézhessék meg a magyar zenés,családi filmet.

Augusztus 15-én mutatták be a nyár zenés vígjátékát, a PAPPA PIA-t. A szórakoztató mozi minden várakozást felülmúlt: már az első nap több mint tízezren vettek jegyet a Szabó Kimmel Tamás és Stohl András főszereplésével készült filmre, és azóta is vezeti az országos toplistát.

 

 

Az első hét sikere után várható volt, hogy a PAPPA PIA a héten is a nézők kedvence lesz. Így is lett, hiszen a zenés vígjáték 10 nap alatt érte el a százezres nézőszámot. A frissen hangszerelt örökzöldek, a filmhez írt új dallamok, valamint a romantikus történet a fiatalabb és az idősebb korosztályt is bevonzzák a mozikba. A PAPPA PIA így igazi családi film, amely minden generáció számára felhőtlen szórakozást és kikapcsolódást ígér.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése