TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Nokia Chill Out Zone-ban frissülhetnek fel a fesztiválozók.

Az HMD Global, a Nokia telefonok otthona a Sziget Fesztiválon is megtalálható lesz a legnépszerűbb hazai DJ-kkel, és az új Nokia készülékeket bemutató standjával. Az aktív éjszakai programok után pihenésre vágyó közönséget különleges, marbling testfestéssel, egészséges italokkal és telefontöltési lehetőséggel is várják.

 

A fesztiválozók a Touch and Feel részen kipróbálhatják a Nokia 3, a Nokia 5 és a Nokia 6 androidos okostelefonokat, valamint az ikonikus Nokia 3310 készüléket is, miközben Lotfi Begi & Dave Martin, Hamvai P.G., Sterbinszky, Nigel Stately, Peter Makto, Bárány Attila, Indigo Theory, Haida és Fatboy  DJ-szettjei, valamint Fagyi kongázása gondoskodik a jó hangulatról. A helyszínen az idei nyár fesztiváltrendjével, a márvány hatású, ún. marbling testfestéssel is találkozhatnak az érdeklődők, amit meg is örökíthetnek és megoszthatnak  GIF képként.

 

„Szeretnénk, ha a fesztiválozók is megtapasztalnák az HMD Global startupokra jellemző fiatalos látásmódját és megismernék az új Nokia készülékeket, miközben kipihenik az előző éjszaka fáradalmait” – fogalmazott Tomislav Himbele, a HMD Global Kelet-Európáért felelős marketing igazgatója.

 

A Nokia Chill Out Zone a Sziget Fesztivál minden napján 12 és 21 óra között várja a feltöltődni vágyókat.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése