TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az év bloggereit keresi a Cosmopolitan

8064
A 20 éves Cosmopolitan 2017-ben is keresi az év legsikeresebb és legmenőbb bloggereit.

Az immár negyedik alkalommal meghirdetett bloggerversenyen öt kategóriában várja a magazin a bloggerek jelentkezését. Az eredményhirdetésre ezúttal is a Cosmopolitan Blogger Dayen, Magyarország legnagyobb bloggerkonferenciáján kerül sor. A megszokott kategóriákon kívül Az év influencere díj is gazdára talál.

 

A Cosmopolitan, amely ebben az évben ünnepli 20. születésnapját, öt különböző kategóriában – Az év beauty bloggere, Az év vloggere, Az év felfedezettje, Az év divatbloggere, Az év bloggere – várja a bloggerek jelentkezését szeptember 4-ig. A kategórianyertesek értékes díjakra számíthatnak, így ebben az évben is duplán megéri jelentkezni!

 

A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri bírálja el: Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője, Faix Csaba, a Prezi kommunikációs vezetője, Farkas Dániel YouTube-szakértő, Gönczi Petra Content Specialist és Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója. Az előző évekhez hasonlóan egy díjazottat idén is a közönség választhat ki a www.cosmopolitan.hu oldalon leadott szavazatokkal.

 

Az idei verseny újdonsága, hogy a klasszikusnak számító kategóriákon kívül a Cosmopolitan Az év influencere díjat is kiosztja egy meghatározó magyar véleményvezérnek, akire szintén lehet majd szavazni a magazin weboldalán. A díjátadóra október 22-én kerül sor a Cosmopolitan Blogger Dayen. „Az idei konferenciaprogram fő tematikája a videógyártás és a vloggerkedés kihívásai köré csoportosul. Előzetes kutatásaink szerint ez az a műfaj, amely leginkább foglalkoztatja a bloggerszcénát” – árulta el Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője.

 

A pályázat jelentkezési feltételei és további információk az alábbi linken érhetőek el: http://www.cosmopolitan.hu/bloggerday

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése