TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az év bloggereit keresi a Cosmopolitan

8064
A 20 éves Cosmopolitan 2017-ben is keresi az év legsikeresebb és legmenőbb bloggereit.

Az immár negyedik alkalommal meghirdetett bloggerversenyen öt kategóriában várja a magazin a bloggerek jelentkezését. Az eredményhirdetésre ezúttal is a Cosmopolitan Blogger Dayen, Magyarország legnagyobb bloggerkonferenciáján kerül sor. A megszokott kategóriákon kívül Az év influencere díj is gazdára talál.

 

A Cosmopolitan, amely ebben az évben ünnepli 20. születésnapját, öt különböző kategóriában – Az év beauty bloggere, Az év vloggere, Az év felfedezettje, Az év divatbloggere, Az év bloggere – várja a bloggerek jelentkezését szeptember 4-ig. A kategórianyertesek értékes díjakra számíthatnak, így ebben az évben is duplán megéri jelentkezni!

 

A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri bírálja el: Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője, Faix Csaba, a Prezi kommunikációs vezetője, Farkas Dániel YouTube-szakértő, Gönczi Petra Content Specialist és Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója. Az előző évekhez hasonlóan egy díjazottat idén is a közönség választhat ki a www.cosmopolitan.hu oldalon leadott szavazatokkal.

 

Az idei verseny újdonsága, hogy a klasszikusnak számító kategóriákon kívül a Cosmopolitan Az év influencere díjat is kiosztja egy meghatározó magyar véleményvezérnek, akire szintén lehet majd szavazni a magazin weboldalán. A díjátadóra október 22-én kerül sor a Cosmopolitan Blogger Dayen. „Az idei konferenciaprogram fő tematikája a videógyártás és a vloggerkedés kihívásai köré csoportosul. Előzetes kutatásaink szerint ez az a műfaj, amely leginkább foglalkoztatja a bloggerszcénát” – árulta el Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője.

 

A pályázat jelentkezési feltételei és további információk az alábbi linken érhetőek el: http://www.cosmopolitan.hu/bloggerday

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése