TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Augusztusban folytatódik a Walmark és a McCann Budapest tavaly elindított
felfedező túrája a női nemi szervek körül.

Az Idelyn tavalyi #Findthename image kampánya arra hívta fel a figyelmet, hogy míg a férfiak bátran beszélnek a péniszükről, a „vagina” máig tabu maradt.

„Az idei taktikai kampányunk kreatív koncepciója a mistreatment, hiszen a nők fejében még mindig nagyon sok a félinformáció, a tudatlanság. Sokan nincsenek tisztában a nemiszervük betegségeivel és ezek megfelelő kezelésével. Ebben a kampányban erre a fontos kérdésre próbáljuk meg kicsit provokatívan felhívni a figyelmet”- mondta Havasi Gábor, a McCann Budapest kreatív igazgatója.

 

A kizárólag online felületeken futó négy Beliema film főszerepeit négy vagina alakítja, akik fesztelenül csevegnek egymással mindennapi vágyaikról, problémáikról, esetleges betegségeikről. Az ötletet a budapesti McCann iroda hozta, és a kreatív fejlesztés is itt történt az egész régióra. Magyarország mellett Csehország, Szlovákia, Románia, Bulgária,Lettország, Észtország és Litvánia piacain is Punci, Suncica, Vaginina és Nuni döntögetik majd a tabukat.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése