TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Augusztusban folytatódik a Walmark és a McCann Budapest tavaly elindított
felfedező túrája a női nemi szervek körül.

Az Idelyn tavalyi #Findthename image kampánya arra hívta fel a figyelmet, hogy míg a férfiak bátran beszélnek a péniszükről, a „vagina” máig tabu maradt.

„Az idei taktikai kampányunk kreatív koncepciója a mistreatment, hiszen a nők fejében még mindig nagyon sok a félinformáció, a tudatlanság. Sokan nincsenek tisztában a nemiszervük betegségeivel és ezek megfelelő kezelésével. Ebben a kampányban erre a fontos kérdésre próbáljuk meg kicsit provokatívan felhívni a figyelmet”- mondta Havasi Gábor, a McCann Budapest kreatív igazgatója.

 

A kizárólag online felületeken futó négy Beliema film főszerepeit négy vagina alakítja, akik fesztelenül csevegnek egymással mindennapi vágyaikról, problémáikról, esetleges betegségeikről. Az ötletet a budapesti McCann iroda hozta, és a kreatív fejlesztés is itt történt az egész régióra. Magyarország mellett Csehország, Szlovákia, Románia, Bulgária,Lettország, Észtország és Litvánia piacain is Punci, Suncica, Vaginina és Nuni döntögetik majd a tabukat.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése