TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kuala Lumpurba tartó járaton debütált az újonnan felújított Emirates A380 fedélzeti lounge, ezzel is emlékezetessé téve a légitársaság díjnyertes A380 szolgáltatásának 9. évfordulóját.

2008. augusztus 1-jei bevezetése óta a fedélzeti lounge az Emirates kétszintes géptípusának alapelemévé vált. A fedélzeti lounge privát jacht kabinok ihlette legújabb kialakítása egyszerre kínál bensőséges és közösségi teret. Az exkluzív lounge 26 Business és First osztályú utasnak nyújt úticélonként változó, a világ legjobbjait felsorakoztató borválogatást, emellett állandóan elérhető a Moët & Chandon és Veuve Clicquot pezsgőkínálat is.

Az Emirates több mint 6 000 légiutaskísérője 14 koktél, többek között a Bloody Mary vagy éppen az alkoholmentes almafröccs elkészítését is ismeri. A lounge kínálatában számos minőségi rövidital, így például a Hennessy XO Cognac és a Chivas Regal 18 éves skót whisky-je is elérhető. Az utasok 18 különféle harapnivalóból is válogathatnak, amelyek közül a füstölt lazacos bagel és a friss gyümölcsnyárs a legnépszerűbbek.

 

A feltöltődésre vágyó utasok gyümölcslevekből, Illy kávékból és különböző Dilmah teákból is választhatnak. A lounge-ban 55 inch-es LCD képernyőkön követhetők a legfrissebb járatinformációk, vagy az élő hír- és sportközvetítések. Az Emirates a közelmúltban kibővítette fedélzeti Wi-Fi szolgáltatását és korlátlan adatforgalmat biztosít az Emirates Skywards hűségprogram tagjainak.

 

Az Emirates A380-as járatai 6 kontinens 48 városába repülnek. Az idei évben Nizza, Sao Paulo és Casablanca csatlakoztak az A380-as hálózatához. Az Emirates az A380-as géptípus legnagyobb üzemeltetőjeként jelenleg 96 kétszintes gépet működtet a flottájában és további 46 érkezését várja. Az Emirates A380-as járata népszerű választás a turisták körében, 2008 óta 80 millió utast szállított a légitársaság a zászlóshajójának számító géptípussal.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése