TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hajrájához érkezett Magyarország első, hazai rendezésű olimpiai eseménye, az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál (EYOF), amelyre 50 ország sportolói érkeztek Győr városába.

Ahogy 2016-ban az Olimpia magyar résztvevőit, úgy most a fiatal tehetségek, a jövő bajnokai népszerűsítését is magáénak érzi a Pöttyös, aki arany fokozatú támogatója az egyhetes versenysorozatnak.

Fotó: Mészáros Mátyás

Az olimpiai mozgalommal tavaly megkezdett együttműködést idén is folytatja a Pöttyös, hiszen Magyarország legkedveltebb márkája már olyan szurkolótábort tud mozgósítani, ami igazi erőt adhat a játékokon résztvevő ismert vagy éppen az életük első nagy versenyén bemutatkozó fiatal sportolóknak.

 

Múlt évben a MOBés a Pöttyös közösnagyszabású országos kampányában az olimpiára készülő sportolókról vagy korábbi sportlegendákról készült, gyűjthető kártyák kerültek a Pöttyös Túró Rudik csomagolására. Az aktivitás ideje alatt 33 millió sportolói kártya jutott el a háztartásokba, amelyek nemcsak a kiváló magyar sportolókat mutatták be, de a közös szurkolás örömteli élményére és a sport fontosságára is felhívták a figyelmet.

Fotó: Mekli Zoltán

Most a fiatal sportolók, a jövő nagy bajnokai állnak reflektorfényben, hiszen a Győrben zajló Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztiválon 50 országból érkezve mérhetik össze erejüket a különböző sportágak ifjú képviselői.

 

„Nem volt kérdés számunkra, hogy a felnőtt olimpikonok után a Pöttyös márka erejével a tehetséges fiatal sportolók mögé is beállunk. Különféle aktivitásokkal készültünk, hogy a versenyek izgalmán túl sportosan és szórakoztatóan teljen ez a hét Győrben. Jó lenne, ha még több fiatal mozogna rendszeresen és minél többen ráéreznének a versenyek varázslatos hangulatára, amihez a magunk eszközeivel mi is szeretnénk hozzájárulni” – mondta el Szecskó Ferenc, a Pöttyös termékeket gyártó Friesland Campina Hungária ZRt. marketingigazgatója.

 

A Pöttyös látványos standdal, szórakoztató mobiltelefonos alkalmazással, a Pöttyfogóval, egyedi ajándékokkal és nem utolsó sorban Túró Rudival is várják a látogatókat az EYOF ideje alatt. A Pöttyös sátorban olyan hírességektől lehet autogramot kérni, mint Berki Krisztián, Kammerer Zoltán, Pars Krisztián vagy Gálfi Dalma. Az országos figyelmet pedig úgy igyekeznek még inkább ráirányítani a fiatalok nemzetközi versenyére, hogy 300 000 Túró Rudi multipack csomagoláson és a Pöttyös automatákon hirdetik a programot, továbbá a közel egymillió követővel rendelkező Facebook márkaoldalukon is beszámolnak az eredményekről.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése