TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb olasz divatmárka, mégsem sokat tudunk a keletkezéséről.

 

Az olasz GAS-nak a DNS-ében van a farmer. De mi vonzotta a márkának alapítóját, Claudio Grottót, ehhez az egyszerű, tengerentúli viselethez?

„Marlon Brando, James Dean és a filmek, amikben játszottak, meghatározták a fiatalságom. A húszas éveimben a Beatles és a Stones hozta lázba a korosztályomat Londonban. Mind egy új életvitelt folytattak, egy új szemléletet képviseltek, és mindehhez farmert húztak. Ehhez a fajta új, casual viselethez semmi nem volt az olaszok ruhatárában, így hát elkezdtem farmerokat szabni a pincémben, majd 1984-ben bemutattam a saját ruhamárkámat."

Mit ábrázol a logó? 
A dél-afrikai Fokvárosban láttam, amint vihar után, az Indiai- és Atlanti-óceán találkozásánál két szivárvány átlépte egymást a napfényben. Ez a természeti jelenség lenyűgözött, és az élményből nyert óriási energiával láttam hozzá a márka építéséhez. A GAS még ma is tükrözi az akkor született alapvető értékeit: a lényegre való törekvést, az érzékiséget, a pozitivitást, a frissességet és a hitelességet."

A bemutató vendégei néhány hideg ital elfogyasztása közben, az elsők között tekinthette meg a GAS Jeans legújabb kollekcióját. A hangulatról DJ Bootsie gondoskodott, a helyszín pedig a város tengerpartjaként emlegetett PONTOON volt.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése