TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb olasz divatmárka, mégsem sokat tudunk a keletkezéséről.

 

Az olasz GAS-nak a DNS-ében van a farmer. De mi vonzotta a márkának alapítóját, Claudio Grottót, ehhez az egyszerű, tengerentúli viselethez?

„Marlon Brando, James Dean és a filmek, amikben játszottak, meghatározták a fiatalságom. A húszas éveimben a Beatles és a Stones hozta lázba a korosztályomat Londonban. Mind egy új életvitelt folytattak, egy új szemléletet képviseltek, és mindehhez farmert húztak. Ehhez a fajta új, casual viselethez semmi nem volt az olaszok ruhatárában, így hát elkezdtem farmerokat szabni a pincémben, majd 1984-ben bemutattam a saját ruhamárkámat."

Mit ábrázol a logó? 
A dél-afrikai Fokvárosban láttam, amint vihar után, az Indiai- és Atlanti-óceán találkozásánál két szivárvány átlépte egymást a napfényben. Ez a természeti jelenség lenyűgözött, és az élményből nyert óriási energiával láttam hozzá a márka építéséhez. A GAS még ma is tükrözi az akkor született alapvető értékeit: a lényegre való törekvést, az érzékiséget, a pozitivitást, a frissességet és a hitelességet."

A bemutató vendégei néhány hideg ital elfogyasztása közben, az elsők között tekinthette meg a GAS Jeans legújabb kollekcióját. A hangulatról DJ Bootsie gondoskodott, a helyszín pedig a város tengerpartjaként emlegetett PONTOON volt.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése