TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nyári véradókampány indult

7994
Nyári feltöltődés? Tölts fel másokat is! Adj vért! –elnevezéssel indított véradókampányt a Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat.

Nyaranta minden évben csökken a véradások száma az év más időszakaihoz képest. Egy átlagos napon általában 1600-1800-an adnak vért, a nyári hónapokban azonban kevesebben mennek el a nagy meleg és a sokakat érintő allergiaszezon miatt, valamint főként azért, mert a véradók is a megérdemelt szabadságukat töltik. Az augusztus végéig tartó akció célja az, hogy a véradók megbecsülésével a nyaralások idején is ébren tartsák a véradói aktivitást.

Vérre azonban a nyári hónapokban is szükség van a műtétekhez, a baleseti sérültek ellátásához, a vérkészítményekre, transzfúzióra szoruló betegek kezeléséhez. A nyár mindannyiunk számára a feltöltődésről szól, de vannak olyan közügyek, amelyek a kikapcsolódás idején sem szorulhatnak háttérbe, éppen ezért a Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat idén közös véradókampányt indított „Nyári feltöltődés? Tölts fel másokat is! Adj vért!” címmel.

 

Mindenki, aki nyár végéig vért ad és regisztrálja az ott kapott egyedi kódot a www.veradas.hu/nyar oldalon, a segítségnyújtás nagyszerű érzése mellett megnyerheti az értékes heti és havi nyeremények egyikét, valamint az IBUSZ jóvoltából egy egyhetes, kétszemélyes tengerparti utazás is gazdára talál.

 

A véradók megbecsülése és a véradás ügyének támogatása mellett olyan neves márkák köteleződtek el, mint az IBUSZ, a Hotel Bonvino Badacsony, a Laposa Birtok, a Bortársaság, a Budapest Park, a Szekszárdi Borvidék, a Bodri Pincészet, a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum és az MVM Atomerőmű. A támogatók közül többen új véradóhelyszínként is részt vesznek kampányban és véradást szerveznek saját dolgozóik és vásárlóik vagy vendégeik körében.

 

A Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat azt reméli, hogy a kampánnyal sok új véradót tudnak majd mozgósítani, és a támogatók által felajánlott minőségi borválogatásokkal, borkóstolókkal, koncert- és múzeumbelépőkkel, belföldi utazásokkal és a főnyereményként biztosított külföldi nyaralással a véradók is feltöltődhetnek majd.

A Vöröskeresztnek és a Vérellátónak naponta 1600-1800 véradót kell toboroznia ahhoz, hogy rendelkezésre álljon a kórházi ellátáshoz szükséges vérmennyiség. A két szervezet ezért arra kér mindenkit, hogy aki betöltötte a 18. életévét és egészségesnek érzi magát, vegyen részt az országban szervezett véradások valamelyikén és buzdítsa véradásra ismerőseit, barátait is. Augusztus végéig több mint ezer véradást szerveznek országszerte, többet a Balaton környékén és a fesztiválokon is.

 

A pontos helyszínek és időpontok a www.veradas.hu weboldalon találhatók, illetve elérhetőek a Véradás-Vöröskereszt ingyenesen letölthető mobilapplikációval is.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése