TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Sony Pictures Television Networks leányvállalata, az IMS Internet Media Services (IMS) megállapodott a Közép- és Kelet-Európában, valamint Ázsiában aktív Httpool hirdetési hálózatban.

A szabályozó testületek jóváhagyására váró megállapodással létrejön az ipar legnagyobb digitális marketing- és hirdetéskezelő rendszere, amit világszerte több mint hatezer ügynökség és márka használ. A képviselt ügyfelek közt van a Twitter, a LinkedIn, a Spotify, valamint 30 latin-amerikai, illetve közép- és kelet-európai ország több mint ötezer helyi és globális képviselete.

 

„A megállapodás biztosítja az IMS-nek, hogy valóban globális céggé váljon a legnagyobb növekedési potenciálú területeken, Európa- és Ázsia-szerte. Az IMS és a Httpool teljeskörű digitalis marketingkampányokat kínál, segíti a partnereket a helyi piacok alapos megismerésében, és támogatja a helyi kiadókat, hirdetőket, a digitalis piac és az üzleti élet résztvevőit" – mondta Gastón Taratuta, az IMS alapító-vezérigazgatója.

Gastón Taratuta

„Az IMS és a Httpool egyesülése közvetlen megoldást teremt a hirdetőknek, hogy helyi vagy nemzetközi kampányokat indítsanak, valamint lehetővé teszi a kiadóknak, hogy bővítsék az üzletüket a világ leggyorsabban növekvő feltörekvő piacain" – mondta Andy Kaplan, a Sony Pictures Television elnöke.

 

„Az IMS és a Httpool ugyanazon a célkitűzésen osztozik, így nem is álmodhatnánk alkalmasabb partnerről. A megállapodás fontos mérföldkő a Httpoolnak, és fontos elismerése a korábbi eredményeinknek. Az IMS-szel kötött szövetség további erőt ad a növekedésünknek, és biztosítja a saját megoldásaink globális elterjesztését" – mondta Aljosa Jenko, a Httpool alapító-vezérigazgatója.

Aljosa Jenko

„A Httpool és csapata fantasztikus nemzetközi pozíciót teremtettek a kiegészítő hirdetési technológiákkal, és az IMS-szel megegyező a vállalati kultúrájuk. Az erőink egyesítésével a két csoport maradandó hatást gyakorolhat a szélesebb digitalis ökoszisztémára azáltal, hogy továbbra is nyitottak maradunk az innovációra, a kreativitásra és az együttműködésre" – mondta Taratuta.

 

„Magyarországon 2016-ban jelent meg a Httpool, ahol a Twitter, LinkedIn és Spotify márkák kizárólagos képviselete mellett saját fejlesztésű technológiájával segíti az ügynökségeket és ügyfeleket digitalis kampányaik kivitelezésében platformok széles spektrumán. Ez az egyesülés lehetőséget ad számunkra, hogy egyik legfőbb célkitűzésünk - a magyar piaci szereplők digitalis képzése – egy újabb szintre lépjen és ősztől az IMS-nek köszönhetően több új - a képviselt márkákhoz kapcsolódó – képzéssel segítsük partnereinket céljaik elérésében” – tette hozzá Szelei Szabolcs, a Httpool globális marketing és egyben a magyar szervezet vezetője.

 

A Miamiban székelő IMS-nek Brazíliában, Mexikóban, Argentínában, Kolumbiában, Chilében, Panamában, Peruban, Ecuadorban és Uruguayban is vannak irodái.

 

A Httpoolnak világszerte 19 irodája van a következő országokban: Indiában, Hong Kongban, Ausztriában, Bulgáriában, Csehországban, Horvátországban, Görögországban, Magyarországon, Koszovóban, Macedóniában, Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Szlovéniában, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Ukrajnában és Oroszországban.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése