TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az elkövetkezendő években a digitális átalakulás várhatóan további jelentős változásokat hoz az Internet Protocol (IP) alapú hálózatok működésében.

A Cisco Visual Networking Index™ (VNI) legújabb előrejelzése szerint 2016 és 2021 között az IP alapú adatforgalom megháromszorozódik, és eléri majd a 3,3 zettabájtot. 2021-re az internethasználók száma egymilliárddal növekszik, és eléri a 4,6 milliárdot, ami a Föld teljes népességének 58%-át jelenti.

 

A következő években az IoT technológiák, illetve az egyre sokasodó gép-gép közötti kapcsolatok (M2M) lesznek meghatározók. Tovább növekszik az átlagos szélessávú hálózatok sebessége és a mobil eszközök elterjedtsége. A videós tartalmak népszerűségének további előretörésével az IP videoforgalom ötszörösére emelkedik majd 2016 és 2021 között.

Dalos Ottó

„A digitalizáció gőzerővel formálja át a vállalkozások és a felhasználók életét egyaránt. A jövő technológiájában kiemelten fontos szerepe lesz az adatbiztonságnak, hiszen a hálózatokon átfutó hatalmas adattömegeket ahagyományos megoldásokkal már nem lehet megvédeni. Ugyancsak a ma működő hálózatok alapos átgondolására késztet minket az IoT, azaz a dolgok internete. Olyan új, szoftvervezérelthálózati megoldásokat fejlesztünk, amelyek intuitívak, megállítják a biztonsági fenyegetéseketet, és nagyfokú automatizációval képesek kezelni a csatlakozó sokmillió eszközt”– mondta Dalos Ottó, a Cisco Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

A Cisco VNI globális Internet Protocol (IP) alapú adatforgalomra vonatkozó 2016-2021-es tanulmánya független elemzők előrejelzésein, valamint a tényleges adatforgalmat felmérő vizsgálatok eredményein alapul. Ezeket egészítik ki a Cisco saját becslései. Az elmúlt 12 évben a Cisco VNI tanulmányát kormányzati szervek, hálózati szabályozók, egyetemi kutatók, távközlési cégek, műszaki szakértők, valamit az ipari és üzleti médiumok, illetve elemzők egyaránt alkalmazták, segítve a digitális jövő megértését.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése