TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A FrieslandCampina Hungária ZRt. meghívásos tenderét a Well PR nyerte.

A vállalat Magyarországon olyan népszerű márkákhoz tartozó tejtermékek piacvezető gyártója és forgalmazója, mint az ikonikus Pöttyös, a Milli, az Oké, a Landliebe, a Completa és a Frico. Amellett, hogy a cég egy nagy nemzetközi tejipari vállalatcsoport tagja, erős hazai gyökereivel évtizedek óta meghatározó szereplője a magyar élelmiszeriparnak. Közel 120 féle tejterméket kínál, köztük a hihetetlen népszerűségnek örvendő Pöttyös termékcsaládot, amit csak nálunk készítenek és forgalmaznak.

 

Az ügynökséggel áprilisban kezdték meg a közös munkát, ami a FrieslandCampinához tartozó márkák PR-je mellett kiterjed a corporate, stakeholder és CSR kommunikációra, valamint az issue és krízis menedzsmentre is. Az együttműködés első nagyobb állomása a bevezetést követően az új Fitt Pöttyös hosszú távú brand PR-stratégiájának kidolgozása és megvalósítása lesz.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése