TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Sziget Szervezőiroda portfoliójába tartozó Generali Gyerek Sziget immár 16. alkalommal várt kicsiket és nagyokat júniusban, minden hétvégén.

„Azzal a céllal indítottuk útjára 15 évvel ezelőtt a rendezvényt, hogy már a legfiatalabb korosztály számára is szervezzünk programokat. A különböző műfajok legjobb előadóit, szereplőit, alkotóit hozzuk el a látogatóinknak évről-évre és elmondhatjuk, hogy a rendezvény népszerűsége folyamatosan nő, immár egy-egy hétvégén 45-50 ezer látogatónk van” - mondta Vidó Andrea, a Generali Gyerek sziget projektvezetője.

 

A Gyerek Sziget ingyenes rendezvénysorozat, a szponzori bevételekből tartja el magát. Az elmúlt 15 év alatt olyan rendezvénysorozat fejlődött ki, ami szerves része már a budapesti nyárnak, és ami a célcsoport elégedettsége és érdeklődése miatt érdemes arra, hogy a szponzorok megjelenjenek, kreatív megoldásaikkal gazdagítsák a programokat. „A szponzori jelenlét pedig olyan kreatív és gazdag program- és szolgáltatáskínálatban jelenik meg, ami nem csak a márkák ismertségét, hanem a fogyasztók márkaelkötelezettségét is növeli”- magyarázta Pintér Nóra, a Sziget Szervezőiroda szponzorációs vezetője. „A Gyerek Sziget mára az ország leghosszabb és programkínálatát tekintve a legösszetettebb családi eseménysorozata, aminek megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető”- tette hozzá.

 

A szponzorok, cégek, márkák megjelenésre többféle mód lehet a rendezvényen. Lehetőség van már meglévő programhelyszín, aktivitás támogatására, ilyen például a Jana Baba Játszóház és Pihenőpark. A játszóház közelében a kismamákat pelenkázó és egy etetősátor várja, ahol nyugodtabb környezetben tudják tisztába tenni és megetetni a legkisebbeket.

 

A leghangsúlyosabb jelenlét az ötödik éve névadó szponzorként jelen lévő Generali a Biztonságért Alapítványé. A támogatás célja, hogy az alapítvány célkitűzései, úgymint a közlekedésbiztonság, az egészségmegőrzés és a sportolás fontosságának üzenete, élményszerű programokon keresztül juthasson el a látogatókhoz. Támogatásuknak is köszönhetően az elmúlt években sikerült megőrizni a rendezvény ingyenességét, megszokott sokszínűségét, gazdag programkínálatát. A Generali Nagyszínpadon kaptak helyet - immár hagyományszerűen - a nagy népszerűségnek örvendő koncertek és egyéb előadások. Az idei évben is a névadó szponzori státusz mellett három, az alapítvány céljaival összhangban lévő aktivitás mellé álltak: a Generali Bringa Parkban mindenki próbára tehette ügyességét és gyorsaságát. A  Generali KRESZ Park-ban néhány alapvető KRESZ-szabályt tanítottak meg a gyerekeknek. A Generali Sport Park pedig a mozogni vágyó kicsik és nagyok birodalma volt.

 

A Rossmann Magyarország Kft. Szolgáltatással, a Rossmann Ringató Ligettel volt jelen.  A helyszínen mondókák és dalok csodás világába kalauzolták a gyermekeket és szüleiket, hiszen a foglalkozásvezetők saját hangszereikkel élőben muzsikáltak a helyszínen. A standnál lehetőség volt megkóstolni a Rossmann saját márkás termékeit, emellett egy meghitt kis sarok is a rendelkezésre állt a szülők számára, ahol nyugodt körülmények közt tudták megetetni és tisztába tenni a legkisebbeket.

 

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. most először jelent meg a Gyerek Szigeten. A vállalat a diszkont filozófia megalkotójaként fontosnak tartja, hogy minél szélesebb körben ismertesse meg termékeit és működését a jelenlegi és a jövőbeni vásárlókkal. Éppen ezért az áruházlánc a Minipoliszban már évek óta sikeresen működtet egy, a gyerekek számára kialakított és berendezett áruházat, amelyben a kicsik egy valódi ALDI áruház kicsinyített másában, a MiniAldi-ban nem csupán a vásárlást végezhetik maguk, hanem az árufeltöltéstől a kasszázásig számos bolti folyamatot próbálhatnak ki játékos formában. A vállalat most egy ugyanilyen kicsinyített üzletet alakított ki a Gyerek Szigeten.

 

A Decathlon Sport Park egy öt ügyességi feladatból álló sportos játékkal várta a látogatókat, amivel értékes ajándékokat lehetett nyerni. A program minden korosztály számára remek kikapcsolódás, sőt, akár együtt is teljesíthette a család a kihívást. A fődíj egy 20 ezer forint értékű ajándékkártya. Emellett egész nap Trambulin Parkkal, Kipsta focipálya várta az aktív látogatókat.

 

Az M2-n június 1-től nincs reklám, csak biztonságos, szórakoztató gyerekműsorok. A csatorna nagy gondot fordít a kicsik biztonságára minden értelemben, ezt volt hivatva érzékeltetni aktív módon a Gyerek Szigeten való megjelenése, ami egy biztonságos kalandpark. Az M2-n nem csak szórakoztató és érdekes a műsor, de teljesen erőszakmentes, emellett az M2 mindig is nagy hangsúlyt fektetett a saját gyártású műsorokra. A kalandozások végén még egy kis ajándékkal is kedveskedett az M2 gyerekcsatorna.



A Minimax csatorna egész napos színes programokkal és a legmenőbb gyerekzenekarok koncertjeivel várta a gyerekeket a második Minimax Fesztivál keretében a Gyerek Szigeten.A koncertek között izgalmas vetélkedők vártak a kicsikre, aminek keretén belül MInimaxos nyereményekhez lehetett jutni.

 

A Riska Élményszigeten különleges játékokkal és sok – sok vidám programmal várták a családokat. Kipróbálhatták  a „tehénfejést”, találkozhattak  Riskával, ugrálhattak a légvárban majd pihenésképp színezhettek, rajzolhattak. Sok–sok Riska finomsággal és apró meglepetésekkel is készültek, a Rossmann és a Jana mellett ők is végeztek termékkóstoltatást.

 

A Magyar Turisztikai Ügynökség idén nyáron is változatos programokkal várta a gyerekeket és szüleiket a Gyerek Sziget rendezvénysorozaton. Családbarát turisztikai kínálattal rendelkező partnerek segítségével minden hétvégén Magyarország szebbnél-szebb tájait, látnivalóit fedezhették fel a látogatók, emellett remek gyerekbarát helyszíneket, attrakciókat, szállásokat is megismerhette a közönség. A Magyar Turisztikai Ügynökség sátrában többek között Kaposvár, Pécsvárad, a Hortobágy és a Gödöllői kastély is bemutatkozott különböző interaktív játékokkal. A gyerekeket kézműves foglalkozásokkal, babakunyhóval, mezítlábas gyalogösvénnyel és mini labdatengerrel is várta a Magyar Turisztikai Ügynökség.

 

A Henkel Magyarország az egyik népszerű termékével,  a Vape kullancs és szúnyogriasztó készítménnyel volt jelen a Gyerek  Szigeten. A helyszíni megjelenésének célja a szülők figyelmének felkeltése, hogy a nyári szezonban a szabadban töltött programok alatt számos veszély leselkedhet gyermekeikre.  A VAPE sátorban a pihenésen kívül a lurkók fejleszthették rajzolási készségüket, a szülők pedig tájékozódhattak a szúnyogok és kullancsok elleni védelem fontosságáról a VAPE rovarirtó márka jóvoltából.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése