TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak köszönhetően.

A megvalósításhoz minden alkotó szabad kezet kap, a végeredmények bemutatásához pedig az ARC biztosít szabad teret. A kiírás ismeretében már most sejthető, hogy a 17. alkalommal kiírt pályázat alkalmával is szókimondó, szabad, társadalomkritikus megoldásokkal találkozhatunk majd. A pályázati felhívás az ARC hagyományát híven követve mindenkit megszólít, akinek határozott véleménye van az őt/minket körülvevő valóságról, és aki véleményének bátran és szívesen ad hangot –pontosabban képi formát.

Az alkotói szabadság jegyében természetesen a felkínált témán kívül más ötlettel, témával is szabadon lehet pályázni. Ráadásul idén is lesz MACIARC, ahol maguk a civilszervezetek vannak fókuszban a MACI - Magyar Civilszervezetek és a MagNet Civil Kapcsolatok Program együttműködésével. Ehhez partnert találhat magának a civilszervezetek között az, aki elmegy a rapid randi-ra. A civilek szolgáltatják a plakát tartalmát, a kreatívok a formát. A zsűri azokat az alkotásokat mutatja be a 17. ARC kiállításon, amelyek interaktivitásra ösztönöznek, megmozgatják a nagyközönség fantáziáját, a befogadót bevonják, aktív, cselekvő részvételre, akcióra, megosztásra, továbbadásra ösztönzik.

 

A 17. ARC pályázat és kiállítás a Nyílt Társadalom Alapítványok támogatásával valósul meg. Közreműködő további ARCostársak: HVG, 24.hu, DELL, Oázis Computer, Wacom, Relatív Reklámügynökség, Medence Csoport, Mandala Jógastúdiók és sokan mások.

 

A pályázatok leadási határideje: 2017. július 11.

További információ: www.arcmagazin.hu

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése