TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Freemail sikerei után a New Wave Media Group Zrt. egy új, teljes mértékben hazai szakemberek fejlesztésével megvalósuló mailrendszer megalkotásába fogott.

A Z-brand munkacímen futó platform egyik legnagyobb ereje a hazai fejlesztésen túl, a valós idejű közös munkát megkönnyítő funkciókban rejlik. A legtöbb létező levelezőrendszer jelen formájában ugyanis nem támogatja a real time, kollaborációs elveken alapuló kommunikáció kialakítását, pedig erre szükség és igény is lenne.  Az új rendszer egyszerre lesz kompatibilis a meglévő SMTP, valamint IMAP, POP3, CalDAV, CardDAV protokollokkal és EML szabvánnyal, ugyanakkor ezeket felhasználva a társadalom által napjainkban elvárt és egészen újszerű funkciókat is nyújt. Formabontó megoldásai szembemennek az elavult technológiákkal, nagy hangsúly kerül például az új generációs – jellemzően chat alapú – funkciókra.

 

„A jelenlegi statikus trendekkel szemben egy olyan dinamikus rendszert indítunk útjára, amelyben a levelek küldés után is módosíthatók, szabadon szerkeszthetők az érintettek által. Természetesen az üzenetváltás jelenlegi hitelessége és megbízhatósága nem veszik majd el, csak ötvözzük a chatszolgáltatásoknál megismert, rugalmas és szabad kommunikációs megoldásokat egy verziókövető technológiával” – mondta el Szima-Mármarosi Balázs termékmenedzser.

 

Az alkotócsapat a technikai újításokon felül egy biztonságos, könnyen használható és modern kinézetű levelezési rendszer létrehozására törekszik. A cég a szolgáltatást egy éjjel-nappal hívható, magyar nyelvű ügyfélszolgálattal is kiegészíti.

 

„Három éve született meg a döntés mailtechnológiánk megújításáról. Ez első körben a Freemail rendszer újraírását követelte, amely az elmúlt két év egyik legnagyobb projektje volt. Ez a folyamat finisbe ért, jelenleg a felhasználók migrációja zajlik, 1,5 millióan már a megújított platformot használják. Az ütemterv idei részében pedig a fent említett funkciók fejlesztésének irányába fordultunk, amely egy szintén két éves időtartamot felölelő munkafolyamat lesz” – ismertette Tókos Lóránt, a New Wave Media Group Zrt. vezérigazgató-helyettese.

 

A cég a fenti cél érdekében jelentős beruházást eszközöl, amely mellé külső pályázati források elnyerésére is törekszik. A termékfelelősök így benyújtották terveiket a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal felhívására, amelyet a tudásintenzív és innovatív vállalkozások, a jelentős szellemi hozzáadott értékeket tartalmazó új, piacképes termékek, szolgáltatások és technológiák házon belüli fejlesztésére írtak ki. A projekt következő két éves fejlesztési büdzséje 642 millió forintra rúg, amelyhez 340 millió forint támogatást nyert a cég. Az új mailrendszer induló verziója várhatóan nyár végén kerül a nagyközönség elé, üzleti változatának elkészültét pedig 2018-ra tervezik

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése