TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Electrolux 2016-ban megduplázta a termékeiben felhasznált újrahasznosított műanyag arányát a 2014. évi adatokhoz képest.

Henrik Sundström, az Electrolux fenntarthatósági ügyekért felelős vezetője kiemelte, a cél, hogy növeljék az újrahasznosított alapanyagok felhasználását, és 2020-ra elérjék, hogy évente 20 000 tonna legyen ez a mennyiség (2016-ban mindez 7400 tonna volt). Ennek érdekében a vállalat termékeit átvizsgálja, hogy lássa, hol lehet még több újrahasznosított anyagot felhasználni, emellett a beszállítói partneri együttműködéseket is felülvizsgálják, hogy biztosított legyen a jó minőségű újrahasznosított műanyag alapanyagok beszerzési forrása.

 

Az Electrolux már felére csökkentette a 2005-ös szinthez képest a működési folyamatok során keletkező ökológiai lábnyomát. Annak érdekében, hogy ezt minimalizálja a gyártás során is, célként jelölte meg a megújuló energiaforrások 50 százalékos bevezetését üzemeiben is 2020-ig. Míg a tavalyi évben a felhasznált energia kétharmada villamos energia volt, a friss jelentésben megfogalmazott vállalását az Electrolux több nap-, szél-, és vízenergia használatával fogja elérni. A vállalat elkötelezettségét mutatja, hogy a magyarországi telephelyein használt villamos energia már 100%-ban megújuló energiaforrásokból származik.

 

Végül, de nem utolsó sorban az Electrolux célul tűzte ki a „Zero LandFill” program kiterjesztését 2020-ig. A vállalatnak jelenleg már 4 kísérleti projektje van, hogy kifejlessze azokat a folyamatokat, amikkel megszüntetheti vagy újrahasznosíthatja a gyártás során keletkezett hulladékot.

 

„A fenntarthatóság része az Electrolux Csoport üzleti stratégiájának, egy olyan motiváló erő, ami a folyamatos fejlesztésre, átalakításra ösztönöz minket. Mindeközben erősíti a Best in Class fogyasztói tapasztalatokat, amelyekre az Electrolux stratégiája kiemelten fókuszál” – tette hozzá Henrik Sundström.

 

Az Electrolux Fenntarthatósági Jelentése (Sustainability Report) megtekinthető itt: http://www.electroluxgroup.com/annualreports/2016/en/sustainability/

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése