TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Electrolux 2016-ban megduplázta a termékeiben felhasznált újrahasznosított műanyag arányát a 2014. évi adatokhoz képest.

Henrik Sundström, az Electrolux fenntarthatósági ügyekért felelős vezetője kiemelte, a cél, hogy növeljék az újrahasznosított alapanyagok felhasználását, és 2020-ra elérjék, hogy évente 20 000 tonna legyen ez a mennyiség (2016-ban mindez 7400 tonna volt). Ennek érdekében a vállalat termékeit átvizsgálja, hogy lássa, hol lehet még több újrahasznosított anyagot felhasználni, emellett a beszállítói partneri együttműködéseket is felülvizsgálják, hogy biztosított legyen a jó minőségű újrahasznosított műanyag alapanyagok beszerzési forrása.

 

Az Electrolux már felére csökkentette a 2005-ös szinthez képest a működési folyamatok során keletkező ökológiai lábnyomát. Annak érdekében, hogy ezt minimalizálja a gyártás során is, célként jelölte meg a megújuló energiaforrások 50 százalékos bevezetését üzemeiben is 2020-ig. Míg a tavalyi évben a felhasznált energia kétharmada villamos energia volt, a friss jelentésben megfogalmazott vállalását az Electrolux több nap-, szél-, és vízenergia használatával fogja elérni. A vállalat elkötelezettségét mutatja, hogy a magyarországi telephelyein használt villamos energia már 100%-ban megújuló energiaforrásokból származik.

 

Végül, de nem utolsó sorban az Electrolux célul tűzte ki a „Zero LandFill” program kiterjesztését 2020-ig. A vállalatnak jelenleg már 4 kísérleti projektje van, hogy kifejlessze azokat a folyamatokat, amikkel megszüntetheti vagy újrahasznosíthatja a gyártás során keletkezett hulladékot.

 

„A fenntarthatóság része az Electrolux Csoport üzleti stratégiájának, egy olyan motiváló erő, ami a folyamatos fejlesztésre, átalakításra ösztönöz minket. Mindeközben erősíti a Best in Class fogyasztói tapasztalatokat, amelyekre az Electrolux stratégiája kiemelten fókuszál” – tette hozzá Henrik Sundström.

 

Az Electrolux Fenntarthatósági Jelentése (Sustainability Report) megtekinthető itt: http://www.electroluxgroup.com/annualreports/2016/en/sustainability/

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése