TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés elleni küzdelme.

Két új darabbal is bővíti tavalyi évben bemutatott Parley UltraBOOST kollekcióját az adidas: az UltraBOOST Uncaged után idén tavasszal az UltraBOOST és az UltraBOOST X modellek környezettudatos változatai is a boltok polcaira kerülnek. A páronként mintegy 11 műanyagpalack újrahasznosításával előállított futócipők alapanyagát a Parley kampányának részeként halászták ki a Maldív-szigeteket övező vizekből, azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet azok túlzott szennyezettségére, illetve átfogó megoldást kínáljanak a műanyagszennyezés problémájára.

Az együttműködés eredményeként egy áprilisi vasárnap az amerikai labdarúgó bajnokság négy csapatának játékosai is az adidas x Parley labdarúgó mezeiben léptek pályára. A mezek a tavaly novemberi Real Madrid–Bayern München meccshez hasonlóan, most is teljes mértékben műanyag tengeri hulladékból, míg a mezfeliratok vízalapú környezetbarát nyomatokból készültek.

 

A márka hosszú távú céljai között szerepel, az újrahasznosított alapanyagok kizárólagos használata, illetve az öko-innováció sztenderdizálása a sportszergyártó cégek piacán. A  programot az a Parley A.I.R. támogatja, aminek célja, hogy a szűz műanyag alapanyagok használatának mellőzésével, a műanyaghulladék csökkentésével és az új alternatívák kidolgozásával állítsa meg az óceánok és tengerek vizének szennyezését.

 

„Az adidasnál abban hiszünk, hogy a sporton keresztül képesek vagyunk megváltoztatni a világot. Különösen igaz ez akkor, amikor a fenntarthatósággal kapcsolatos törekvéseinkről beszélünk. Cégünk azon kevés vállalatok egyike, amely képes volt integrálni a fenntarthatóságot az üzleti modelljébe is, melynek köszönhetően számos új terméket fejlesztettünk ki már eddig is a környezettudatosság jegyében” – nyilatkozta a Parley kollekció új darabjai kapcsán Végső Péter, az adidas brand marketing menedzsere, aki elárulta, hogy a Parley UltraBOOST modellek hazai megjelenése 2017 júliusában várható. Az adidas 2017-es célkitűzése, hogy legalább 1 millió, a Parley tisztító hálózata által kihalászott műanyagszemétből előállított cipőt dobjon piacra.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése