TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A meleg nyári hónapokra limitált szériás jegesteákkal kedveskedik fogyasztóinak a magyar márka.

A jegesteáiról ismert magyar márka, a XIXO idén nyáron sem hagyja frissítő újdonságok nélkül fogyasztóit. Júniustól elérhető, nyári limitált teáikhoz egy újra népszerű gasztro trend adta az ötletet. A virágok megjelenése a gasztronómiában körülbelül húsz évvel ezelőtt Ázsiában indult el. A virágok felhasználásával a konyhaművészet az ember szinte összes érzékszervére, és nem csak az ízlelőbimbóira akar hatni. A XIXO ezt a manapság reneszánszát élő trendet követve a jegestea portfólióját két különleges – rózsa és ylang-ylang – ízű ice teával frissíti. A termékfejlesztésben élen járó ismert hazai üdítőital-gyártó új dimenziót szeretne nyitni a jegestea-piacon idei limitált nyári ízeivel. A virág aromával készült termékeik változatlanul kiváló minőségű, válogatott alapanyagokból készülnek, másfél literes PET palack csomagolásuk pedig az egységes XIXO márkajegyet követve vidám, nyári designt kapott.

A jegesteákat Európa egyik legmagasabb színvonalú üzemében készíti a hazai gyártó. Teáik pasztörizáltak, nem tartalmaznak mesterséges színezékeket, viszont kiváló alapanyagokat, antioxidánst és természetes teakivonatot annál inkább. A magas minőség folyamatos innovatív megoldásokkal párosulva biztosítja a XIXO jegesteák töretlen sikerét, és mi sem jelzi jobban a cég fogyasztóközpontúságát, mint hogy rendszeresen szezonális újdonságokkal örvendezteti a jeges frissítők szerelmeseit.

 

A limitált kiadású PET termék mellett a klasszikus ízekben fellelhető dobozos ice teákhoz idén egy új, a márkaimage-hez kapcsolódó reklámspot is készült: https://www.youtube.com/watch?v=Fc-Brn4QWe0

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése