TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Finisben a 25. VOLT

7980
Kevesebb, mint egy hónap múlva indul a jubileumi Telekom VOLT Fesztivál.

A szervező csapat nem csak a helyszíni ügyeket és a programot igyekszik minél pontosabban előkészíteni, de a következő hetekben a közönség is rengeteg tartalmat kap a VOLT közösségi felületein. Feltűnik többek között Palvin Barbi, Marsalkó Dávid, himnuszt és klipet készített a Punnany Massif és bemutatták az év VOLTos esküvőjét is.

A legszebb történet
A VOLT szervezői a saját Facebook oldalukon kerestek olyan párokat, akik az elmúlt 25 évben a VOLTon ismerkedtek meg, és azóta is boldogan élnek – együtt. Rengetegen jelentkeztek, de a szervezők hamar megtalálták a kedvencüket. Era és Ádám a levelük szerint a VOLT-on ismerkedtek meg, Ádám ott kérte meg Era kezét és idén májusban már az esküvőjükre készültek, amely minden elemében a VOLT-ról szólt. Nem volt kérdés, hogy jelen kellett lennie a VOLT-osoknak is. Elhívták magukkal Járai Márkot, a Halott Pénz énekesét, aki egy meglepetéskoncerttel lepte meg az ifjú párt, Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert, a VOLT alapítói pedig 2 db örökös VIP-bérlettel ajándékozták meg őket.

Én és a 25. VOLT
Az elkövetkező vasárnap esténként: június 4-én, 11-én, 18-án és 25-én a VOLT Facebook oldalán mutatják be azokat a kisfilmeket, amelyekben a VOLT-hoz közel álló sztárok mesélnek élményeikről. Az „Én és a VOLT...” című sorozatban megszólal Palvin Barbara, Marsalkó Dávid, Ákos és Fluor Tomi.

 

Jelszó: LOVE
Az idei Telekom VOLT Fesztivál nyitónapján, június 26-án második alkalommal rendezik meg a Petőfi Zenei Díj showt. 2016-ban az életműdíjat Demjén Ferenc kapja. Ebből az alkalomból Závodi Marcel irányításával 14 hazai sztár dolgozta fel a művész Jelszó: LOVE című dalát.

Ami VOLT, az majd lesz
A Punnany Massif egy igazán különleges dallal lepte meg a jubiláló Telekom VOLT Fesztivált. Az Ami VOLT, az majd lesz című dalban Pásztor Anna és Charlie is szerephez jutott. A videóklipet Sopronban, a VOLT helyszínén forgatták. A premier június 6-án várható.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése