TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2016 leginspirálóbb eseményének választott Brain Bart idén június 1-3. között rendezik a budapesti Erzsébet téren, ahova a szervezők több mint hétezer embert várnak.

A háromnapos eseményen előtérbe kerülnek a technológiai, üzleti, kulturális és politikai trendek, és közel ötven elismert személyiség mutatja be ötleteit. A résztvevők közösen gondolkodnak a jövőnket alakító, technológia által vezérelt változásokról – úgy, mint az emberek és a robotika, az urbanizáció és a vidéki életforma, vagy éppen a szingularitás és a vallás kapcsolata.

 

A Brain Bar Budapest idén új eseménnyel bővül: a fesztivál első napján megrendezésre kerülő Future Jobs keretében a jövő cégei és munkavállalói találhatnak egymásra. A Future Jobs konkrét iránymutatást ad a fiataloknak, hogy hol és miben érdemes képezniük magukat, támpontként szolgál a tanároknak, hogy milyen képességeket érdemes fejleszteniük, a kiállító vállalatok pedig megismerhetik a legfiatalabb generációnak a jó munkahellyel szemben támasztott elvárásait.

 

Az E.ON nem csupán támogatja az eseményt, de a Future Jobs szekcióhoz is csatlakozik. A vállalat meggyőződése, hogy a jövő igényeire támaszkodó és azt formáló megoldások és szolgáltatások megalkotásához friss szemléletű, nyitott fiatalokra, és olyan tehetségekre van szükség, akik egy jobb és élhetőbb holnapért szeretnének dolgozni nap mint nap. A Future Jobs programok keretében Kiss Attila igazgatósági tag mítoszromboló, izgalmas előadást tart június 1-én a Nagy hallban.  Többek között arról is szót ejt majd a vállalat képviselője, hogy hogyan kíván az E.ON élenjáró szolgáltatóvá válni az új, modern energiavilágban, és milyen megoldásokon dolgozik a jövő kulcsfontosságú területein: a megújuló energiaforrások, az okos, rugalmas energiahálózatok és az újszerű ügyfélmegoldások területén.

 

Ugyan a rendezvényre a jegyek elkeltek már, azonban online streaming-en keresztül lehetőség van követni az előakat, akik között ott lesz Shane Tusup, Hosszú Katinka férje és edzője, a Vitézy Dávid a BKV egykori vezére, valamint a Londonból hazaköltöző tévés szakember, Várdy Zoltán.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése