TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A szervezők néhány hete vehették át a CIVIL DÍJ-at a Swimathon 2016-ért, a legsikeresebb adománygyűjtő kampány kategóriájában.

Már  140-en vállalták a május 18-án indult Swimathon 2017 közösségi adománygyűjtő kampányban,  hogy úsznak egy számukra fontos civil, ferencvárosi kötődésű ügyért,  sőt kampányolnak érte és támogatást gyűjtenek a javára. Vannak köztük  ismert emberek is, köztük az olimpia bajnok öttusázó Martinek János;  Dobó Kata, Szalai  Kriszta, Földes Eszter színészek; újságírók: Szemere Katalin, Pikó András és Pálinkás Szűcs Róbert; az író Rácz Zsuzsa vagy a zenészek közül Lovasi András, a Kiscsillag énekese és Hajnóczy Csaba, a Kontroll Csoport egyik alapítója.

 

Hét ferencvárosi érintettségű civil projektért folyik a kampány, amelyet most másodszor szervez meg  a helyi közösségi adománygyűjtés népszerűsítéséért létrejött Ferencvárosi Közösségi Alapítvány.  Angliában 1986-ban szervezték meg az első SWIMATHON-t, amely azóta számos kiemelten fontos közügyre tudta ráirányítani a társadalom figyelmét. A Swimathon 2017 közösségi, adománygyűjtő hazai kampány  kedvezményezett projektjei:

  • Hosszan tartó kórházi kezelésen áteső gyerekek tanulmányainak segítése
  • Sérült és ép színészek közös színházi produkciója
  • A menekülteket a dokumentumfilm eszközeivel közelebb hozó középiskolai oktatási csomag
  • Alulról szerveződő, lokális, karácsonyi közösségi vásár Budapest egyik legnagyobb lakótelepén
  • Hajléktalan emberek helyzetén segíteni akaró lakásügynökség-program
  • A helyi, közösségi adományozás népszerűsítése, és a  cselekvés új intézményeiként  létrejövő közösségi alapítványok országos ügye
  • Közösségi programok szervezése, hogy minél több Ferencvároshoz kötődő ember tehessen a kerületért

A www. swimathon.hu kampányoldalon bemutatott úszók többsége civil,  olyan felnőtt vagy gyerek, néhány esetben egész család, sőt, akad az indulók közt egy 16 fős kisiskolás osztály is, akik mind egyéni kihívásokat vállaltak. Érkeznek úszók Romániából, Szlovákiából, Angliából,  Németországból és Egyiptomból is, itthonról pedig több helyi kötődésű nagyvállalat munkatársai is csatlakoztak hozzájuk már a BP-től, a Morgan Stanleytől, a K&H-tól és a dm-től. Valamennyien egy maguk által megálmodott adományösszeget akarnak összegyűjteni 4 hét alatt - minimum 100 ezer Ft/fő - egy-egy kiválasztott civil program számára, hogy aztán június 18-án délelőtt, a Kőér utcai uszodában teljesítsék az egyéni kihívásukként vállalt távokat és szintidőket, egy nyilvános program keretében. A támogatások pár perc alatt, bankkártyás fizetéssel történnek.

 

A házigazda Ferencvárosi Közösségi Alapítvány (FKA) 2016-ban rendezte meg Magyarországon először a mára már nemzetközileg ismert és komoly sikereket elért programot. A tavalyi rendezvényen több, mint 1000 ember vett részt, 4 csapat indult, és akkor összesen 7.5 millió Ft támogatást gyűjtöttek össze a 4 civil szervezet javára.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése