TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat kell beküldeni, ezekből dolgozik majd Majka.

„Keressük a szavakat. Sajnos gyakran késve, az alkalom elmúltával jut eszünkbe valamilyen frappáns válasz, az adott helyzetet találóan tálaló szó. A helyzet most más. Van idő és lehetőség kreatívnak lenni. A SPAR Verde olyan fontos értékeket testesít meg, mint az összetartozás és kreativitás” – ismertette az interaktív kampányt Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

 

A játékban praktikus ajándéktárgyakat sorsolnak ki. Például színes és divatos pólót vagy a balatoni – és mindenféle vízi – mulatságoknál hasznos gumimatracot, strandlabdát, törülközőt és karkötőt. A legszerencsésebb szómágusok pedig egy iPhone 7 mobiltelefonnal verselhetnek a jövőben, vagy megkoronázhatják a nyarat Majka augusztus 19-i, Budapest Parkban tartandó koncertjére szóló 5 darab páros belépő egyikével.

 

A május 28-ig tartó játékban az addaszavad.com weboldalon kell megadni azt az 1 szót, amely a játékos számára a nyarat jelenti. Majka a legtalálékonyabb szavak alapján június közepére írja meg új dalát, amihez klip is készül, és nemcsak a budapesti nagykoncertjén, hanem a nyári fesztiválszezon fellépéseinek többségén a hírnév szárnyaira bocsátja a közös szerzeményt. Emellett a dalt a népszerű énekes-rapper saját internetes felületein is népszerűsíti. A dalt egy buszmegállóban elhelyezett interaktív citylight plakátnak köszönhetően várakozás közben is meg lehet majd hallgatni.

 

A szóbeküldő játék mellett a SPAR Verde nyereményjátékot is hirdet, amely 2017. június 15. és július 5. között tart. Egy bármilyen SPAR Verde ásványvíz vásárlása, majd a vásárlást igazoló blokk adatainak az addaszavad.com weboldalra történő feltöltése után a játékosok közt 1 db Apple Watch Series 2-t, 3 db páros backstage belépőt, illetve 15 db páros belépőjegyet sorsolnak ki Majka augusztus 19-i Budapest Parkban megrendezésre kerülő koncertjére, hogy a nyertesek élőben is hallhassák a közös dalt. Emellett megnyerhetik a 20 db „A mi dalunk” nyári SPAR ajándékcsomag vagy az 50 db 2.500 forint értékű SPAR Ajándékkártya egyikét.

2017. május 12-14. között a kora esti órákban a kampány felvezetéseként a SPAR hoszteszei osztottak szövegbuborék alakú táblákat az Akváriumnál az Erzsébet téren, az Örs vezér téren, illetve a Gozsdu udvarnál, amelyekre rá lehetett írni, hogy kinek mi jut eszébe a nyárról. Akik pedig még az Instagramra is feltöltöttek képet az #addaszavad hashtaggel, azok páros VOLT Fesztivál jegyet is nyerhettek.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése