TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat kell beküldeni, ezekből dolgozik majd Majka.

„Keressük a szavakat. Sajnos gyakran késve, az alkalom elmúltával jut eszünkbe valamilyen frappáns válasz, az adott helyzetet találóan tálaló szó. A helyzet most más. Van idő és lehetőség kreatívnak lenni. A SPAR Verde olyan fontos értékeket testesít meg, mint az összetartozás és kreativitás” – ismertette az interaktív kampányt Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

 

A játékban praktikus ajándéktárgyakat sorsolnak ki. Például színes és divatos pólót vagy a balatoni – és mindenféle vízi – mulatságoknál hasznos gumimatracot, strandlabdát, törülközőt és karkötőt. A legszerencsésebb szómágusok pedig egy iPhone 7 mobiltelefonnal verselhetnek a jövőben, vagy megkoronázhatják a nyarat Majka augusztus 19-i, Budapest Parkban tartandó koncertjére szóló 5 darab páros belépő egyikével.

 

A május 28-ig tartó játékban az addaszavad.com weboldalon kell megadni azt az 1 szót, amely a játékos számára a nyarat jelenti. Majka a legtalálékonyabb szavak alapján június közepére írja meg új dalát, amihez klip is készül, és nemcsak a budapesti nagykoncertjén, hanem a nyári fesztiválszezon fellépéseinek többségén a hírnév szárnyaira bocsátja a közös szerzeményt. Emellett a dalt a népszerű énekes-rapper saját internetes felületein is népszerűsíti. A dalt egy buszmegállóban elhelyezett interaktív citylight plakátnak köszönhetően várakozás közben is meg lehet majd hallgatni.

 

A szóbeküldő játék mellett a SPAR Verde nyereményjátékot is hirdet, amely 2017. június 15. és július 5. között tart. Egy bármilyen SPAR Verde ásványvíz vásárlása, majd a vásárlást igazoló blokk adatainak az addaszavad.com weboldalra történő feltöltése után a játékosok közt 1 db Apple Watch Series 2-t, 3 db páros backstage belépőt, illetve 15 db páros belépőjegyet sorsolnak ki Majka augusztus 19-i Budapest Parkban megrendezésre kerülő koncertjére, hogy a nyertesek élőben is hallhassák a közös dalt. Emellett megnyerhetik a 20 db „A mi dalunk” nyári SPAR ajándékcsomag vagy az 50 db 2.500 forint értékű SPAR Ajándékkártya egyikét.

2017. május 12-14. között a kora esti órákban a kampány felvezetéseként a SPAR hoszteszei osztottak szövegbuborék alakú táblákat az Akváriumnál az Erzsébet téren, az Örs vezér téren, illetve a Gozsdu udvarnál, amelyekre rá lehetett írni, hogy kinek mi jut eszébe a nyárról. Akik pedig még az Instagramra is feltöltöttek képet az #addaszavad hashtaggel, azok páros VOLT Fesztivál jegyet is nyerhettek.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése