TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.

A banda és az E.ON együttműködése egy film bemutatásával, valamint egy kizárólag napelemes és akkumulátoros rendszerekből származó energiával működő zenestúdió megalapításával indul. Az E.ON az elmúlt néhány hónap során tervezte meg és helyezte üzembe a stúdiót, és azóta be is mutattakk a Gorillaz új, „We got the Power” című dalához közösen készített videoklipet. A film készítéséhez kizárólag napelemes és akkumulátoros rendszerekből származó energiát használtak.

A sivatagban játszódó filmben több mint ezer táncoló játék, több száz fényinstalláció, számos világító tintahalakkal teli akvárium, egy szakasz villogó UFO és egy hatalmas, arany szerencsemacska látható – ezeket mind napenergia, illetve ezzel feltöltött akkumulátorok látták el árammal. A klip nem animációval készült, hanem valóságos, működő kellékek szerepelnek benne.

 

Ez a film készíti elő a terepet a szintén napelemekkel és akkumulátorokkal működő E.ON Kong Solar Studios zenestúdió számára, amely az angliai Demon Dayz fesztiválon mutatkozik be június 10-én. Ezzel a Gorillaz mindeddig virtuális zenekara kilép a valós világba. Az E.ON napenergia- és akkumulátortechnológiája segítségével a stúdió lehetővé teszi feltörekvő zenészek számára, hogy új számokat készítsenek a Gorillazzal, ezek az E.ON központi honlapján lesznek megtekinthetők. Az E.ON Kong Solar Studio a Gorillaz régóta várt, júniustól novemberig tartó, világ körüli turnéjának számos helyszínén, több koncerten és fesztiválon is ott lesz. Az egyes országok zenészei az E.ON helyi Facebook-oldalain keresztül jelentkezhetnek az E.ON Kong Solar Studióhoz való hozzáférésért.

 

Murdoc Niccals, a Gorillaz alapító tagja és basszusgitárosa a következőt mondta az együttműködésről: „Én magam is környezetvédő vagyok. Ezért is volt fontos számunkra, hogy az E.ON-nal, a napenergia-tárolás vezető innovátorával összefoghassunk egy olyan stúdió létrehozására, amely nemcsak abban segít, hogy jobb zenét készítsünk, hanem abban is, hogy védjük bolygónk klímáját. Az E.ON akkumulátorainak segítségével ugyanis akár sötétben is dolgozhatunk.”

 

„A Gorillaz-együttműködés az E.ON globális márka-átpozícionálásához kapcsolódik, aminek lényege, hogy innovatív megoldásainkkal jobbá tegyük az emberek életét. Ehhez a mindeddig egyedülállóan kreatív és ambiciózus projekthez a nap energiáját használjuk. A Gorillaz pedig kiválóan példázza, mi mindent el lehet elérni a solar technológia és az energiatárolási technológia ötvözésével. Ez remekül illeszkedik a Gorillaz szellemiségéhez, akik merész hangzásukkal és képi világukkal, illetve innovatív megjelenésükkel már évek óta inspirálják közönségüket és a többi zenészt” – mondta el Karsten Wildberger, az E.ON SE igazgatósági tagja.

 


A Gorillaz együttesről
A Gorillaz tagjai: 2D (ének), Murdoc Niccals (basszusgitár), Noodle (gitár), és Russel Hobbs (dob). Az együttes első, világhírű albuma, a Gorillaz, melynek szerzői Damon Albarn és Jamie Hewlett, 2001-ben jelent meg. A BRIT- és Grammy-díjas együttes következő albumai a Demon Days (2005), a Plastic Beach (2010), és a The Fall (2011) voltak. A ma már igazi nemzetközi jelenségnek számító Gorillaz együttes mindenütt állt már a slágerlisták élén, és a világ minden táján turnézott San Diegótól Szíriáig, miközben több százmillióan streamelték a számaikat, és zenéjük eladási rekordokat döntött. A Gorillaz teljesen újszerű megoldásokkal érte el sikereit. Számos díjat nyert el, köztük a hőn áhított Jim Henson Creativity Honor-díjat is, illetve a Guinness Rekordok Könyve szerint ez a világ legsikeresebb virtuális zenekara. Az új album, a múlt hónapban megjelent Humanz kedvező fogadtatásra talált a kritikusok körében, miközben rendre első és második helyekre ugrott az amerikai és a brit toplistákon, ahogy az iTunes listáit is több mint hatvan országban vezeti világszerte.

 

 

 

A videoklipről

Ügynökség: Engine (WCRS, Partners Andrews Aldridge, Mischief és Slice)

Vezető kreatív igazgató: Billy Faithfull

Kreatívok: Chris Lapham és Aaron McGurk

Executive Producer: Bradley Woodus

Client Managing Director: Polly Jones

Account director: Albert Ponnelle

Account Manager: Cat Melville

Strategy Director: John Crowther

Senior Strategist: Matthias Gray

A Solar Studio producere: Beth Ward

Head of Influence: Lucy Hart

 

Gyártó vállalat: Blinkink

Rendező: Noah Harris

Executive Producer: Bart Yates

Producer: Ewen Brown

Gyártásvezető: Lucy Jones

Operatőr: Patrick Mellor

Művészeti vezető: Drogo Michie

Kellékes: Lloyd Vincent

Makettkészítők és különleges effektusok: Asylum

Szcenika: Kate McConnell

Vágó: Max Windows

BTS: Sam Davis

BTS: Tom Gilfillan

 

Utómunkálatok: Nineteen Twenty

Fényelés: Free Folk

Kifestő: Duncan Russell

Zene: Gorillaz

Hangmérnök: Tony Rapacciioli

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése