TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm.

Februárban indult a felhívás a Music FM 89.5 Önindító című műsorának Álomesküvőjére, amelyben a rádió munkatársai házasodni vágyó párok jelentkezését várták. Az ígérteknek megfelelően a győztesnek a rádió bonyolította le a ceremóniát a reggeli műsor két műsorvezetője, Bochkor Gábor és István Dániel tanúskodásával. A nyertes páros esküvőjére május közepén került sor a Symbolban, majd a sárvári Hotel Spiritbe mentek nászútra, amelynek egy részére a rádió is elkísérte az ifjú párt.


Az „Összehoz Minket Álomesküvő” minden várakozáson felüli elérést produkált. Eleve több száz pár jelentkezett a felhívásra, de az igazi nagy számokat az esküvő körüli kommentek és az „igen” kimondásának Facebook live közvetítése produkálta. „A boldogító igen kimondását 280 ezren nézték élőben, az esemény pedig összesen majdnem egymilliós elérést produkált – mondta Kiss Anikó, a rádió vezérigazgatója. – A Music Fm a fiatal célcsoport médiafogyasztási szokásait figyelembe véve a kezdetektől az on-air mellett az on-line elérésre is nagy hangsúlyt fektet, nem véletlen, hogy a hazai rádiók közt kimagaslóan magas, lassan 700.000 valódi Facebook követővel rendelkezik. A mostani kampány a korábbi eléréseinket tovább erősítette.”


A kampányt támogatta a Symbol Budapest, a Wilvorst Magyarország, a Bonjour Vintage Salon, a Pezsgő Design dekoráció, a Schmuck Ékszer, a Laura Virág, a Krisztina Design Torta Stúdió, a Nővarázsoló Műhely, a Vintage Design, a Mercedes Benz Hovány, a Spirit Hotel Thermal Spa, az Aquaworld Resort Budapest és az Esküvői Film.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése