TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

7958
Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a felhasználók még „színesebben” kommunikálhassanak egymással.

A chatelők mostantól Pöttyös bögrével kívánhatnak jó reggelt, üzenhetnek a haveroknak a lazulós teknőccel és bocsibocival, vagy akár szívük túrórudijának a pöttyös szívecskével. A tervezésnél az egyik legfontosabb cél az volt, hogy az ikonok a mindennapi életben gyakran előforduló helyzetekre és hangulatokra vonatkozzanak, és így bárki üzenni tudjon vele a másiknak. A Pöttyös Túró Rudi a márka közösségi médiafelületein évek óta személyes, interaktív kapcsolatban áll fogyasztóival. Közel egymilliós Facebook táborával a magyar FMCG márkák élén áll, amelyet most Viber-kommunikációval erősít tovább.

„A matricák kiválasztásánál lényeges szempont volt, hogy mindenki által átélhető, hétköznapi érzéseket, élethelyzeteket mutassanak meg, ugyanakkor a grafikák vidámak, humorosak és szerethetők legyenek. A Pöttyös 21 egyedi matricából álló Viber-kollekciója a pöttyös megjelenítés mellett azért is számít különlegesnek, mert a matricákon magyarul olvashatók a szövegek” – mondta el Princz Andrea, a Pöttyös marketingmenedzsere.

 

A projekt ötlete és megvalósítása a Kraftwork digitális ügynökséghez köthető, akikkel a márka már 13 éve dolgozik sikeresen együtt. „Mindig törekszünk arra, hogy időben reagáljunk az aktuális kommunikációs trendekre. Szinte elsőként kerültünk őszinte interakcióba a Pöttyös fogyasztókkal a brand site fórumain a kétezres évek elején, elsők között alapítottunk márkablogot, illetve hoztuk létre a Túró Rudi Facebook rajongói oldalát, és a Viber népszerűsödésével egyértelmű volt, hogy ide is nyitnunk kell” – tette hozzá Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális vezetője.

 

A matricák augusztus közepéig elérhetők és letölthetők a következő linkről: http://stickers.viber.com/pages/friesland_hu

 

 

Megbízó: FrieslandCampina Hungária – Pöttyös

  • Marketing igazgató: Szecskó Ferenc
  • Marketing manager: Princz Andrea
  • Senior brand manager: Szutor Szilvia

 

Ügynökség: Kraftwork

  • Kreatív igazgató: Szintai-Molnár Péter
  • Art Director: Murár Róbert
  • Grafikus: Hajdu Bernadett
  • Copywriter: Lázár Ágoston
  • Head of Digital: Naszály Ferenc
  • Account Manager: Győrffy Olivér
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése