TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

7958
Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a felhasználók még „színesebben” kommunikálhassanak egymással.

A chatelők mostantól Pöttyös bögrével kívánhatnak jó reggelt, üzenhetnek a haveroknak a lazulós teknőccel és bocsibocival, vagy akár szívük túrórudijának a pöttyös szívecskével. A tervezésnél az egyik legfontosabb cél az volt, hogy az ikonok a mindennapi életben gyakran előforduló helyzetekre és hangulatokra vonatkozzanak, és így bárki üzenni tudjon vele a másiknak. A Pöttyös Túró Rudi a márka közösségi médiafelületein évek óta személyes, interaktív kapcsolatban áll fogyasztóival. Közel egymilliós Facebook táborával a magyar FMCG márkák élén áll, amelyet most Viber-kommunikációval erősít tovább.

„A matricák kiválasztásánál lényeges szempont volt, hogy mindenki által átélhető, hétköznapi érzéseket, élethelyzeteket mutassanak meg, ugyanakkor a grafikák vidámak, humorosak és szerethetők legyenek. A Pöttyös 21 egyedi matricából álló Viber-kollekciója a pöttyös megjelenítés mellett azért is számít különlegesnek, mert a matricákon magyarul olvashatók a szövegek” – mondta el Princz Andrea, a Pöttyös marketingmenedzsere.

 

A projekt ötlete és megvalósítása a Kraftwork digitális ügynökséghez köthető, akikkel a márka már 13 éve dolgozik sikeresen együtt. „Mindig törekszünk arra, hogy időben reagáljunk az aktuális kommunikációs trendekre. Szinte elsőként kerültünk őszinte interakcióba a Pöttyös fogyasztókkal a brand site fórumain a kétezres évek elején, elsők között alapítottunk márkablogot, illetve hoztuk létre a Túró Rudi Facebook rajongói oldalát, és a Viber népszerűsödésével egyértelmű volt, hogy ide is nyitnunk kell” – tette hozzá Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális vezetője.

 

A matricák augusztus közepéig elérhetők és letölthetők a következő linkről: http://stickers.viber.com/pages/friesland_hu

 

 

Megbízó: FrieslandCampina Hungária – Pöttyös

  • Marketing igazgató: Szecskó Ferenc
  • Marketing manager: Princz Andrea
  • Senior brand manager: Szutor Szilvia

 

Ügynökség: Kraftwork

  • Kreatív igazgató: Szintai-Molnár Péter
  • Art Director: Murár Róbert
  • Grafikus: Hajdu Bernadett
  • Copywriter: Lázár Ágoston
  • Head of Digital: Naszály Ferenc
  • Account Manager: Győrffy Olivér
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése