TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb történetmesélő keresését.

A szerencsés nyertes egy évet tölthet el örök nyárban a világ minden táján, hogy összegyűjtsön 365 inspiráló történetet. A pályázat a májusban induló „Live for the story” attitűdváltás egyik fő eleme, ami mindenkit arra buzdít, hogy örökítse meg a legfontosabb pillanatokat az életében, és mutassa is meg azokat a nagyvilágnak. Mindegy, hogy profi vagy hobbi fotósról van szó, mindenkinek a képe mögött egy érdekes történet rejlik.

2017-ben a becslések szerint minden nap 200 millió fénykép kerül majd fel a Facebook-ra, 95 millió videó és fotó pedig az Instagramra. Ezek a számok évről évre nőnek, ami nem is csoda egy olyan kultúrában, ahol inkább fényképeket osztanak meg egymással az emberek, mint történeteket. A Canon éppen ezt felhasználva ad lehetőséget egy szerencsés nyertesnek, hogy mindenkit a „Live for the story” életfelfogásra ösztönözzön, új életet lehelve a történetmesélés művészetébe. A sikeres pályázó a világ minden táján követheti a nyarat Lisszabontól Melbourne-ön át Brazíliáig. Feladata 365 új nyári történet összegyűjtése lesz egy éven keresztül, ami arra ösztönöz másokat is, hogy hozzák ki a legjobbat életük minden pillanatából. Ők választják meg saját útjukat, ami az ő alkotásuk és inspirációjuk története lesz. A Canon az utazás minden költségét állja és természetesen 365 napos szabadságot biztosít.

 

„Minden pillanatban benne rejlik a lehetőség, hogy fontossá váljon, és különösen igaz ez nyáron, amikor nyitottak vagyunk az új kihívásokra és élményekre.  Keresünk valakit, aki inspirál minket, segít nekünk, hogy minden nap egy új történetnek éljünk, hogy egyikünk se maradjon le ezekről a különleges pillanatokról” – mondta el Kováts Botond, a Canon consumer üzletágának regionális marketing vezetője.

 

Akik úgy gondolják, hogy képesek inspirálni másokat arra, hogy találják meg ők is saját történetüket, azok legemlékezetesebb nyári sztorijuk megosztásával jelentkezhetnek  az Instagramon a @canon_hu és a #LiveForTheStory hashtageket használva. A pályázatok elbírálásánál számos szempont fontos szerepet kap, úgy mint történetmesélési adottságok, tetszetős képi megjelenés, eredetiség, inspiráló képesség.

 

„A nyár a spontaneitás ideje.  Arra szeretnénk ösztönözni az embereket, hogy minden pillanatukat a legteljesebb mértékben éljék át, mert ebből születhetnek a legjobb történetek” – érvelt Zoe Kravitz, a pályázat nagykövete, aki maga is igazi történetmesélőként éli életét.

 

A pályázat részletei itt olvashatók: www.canon.hu/live-for-the-story/

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése