TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál kampánya.

A márka a népszerű Dumaszínházas triót – Dombóvári Istvánt, Benk Dénest, Felméri Pétert – kérte fel humorral fűszerezett, inspiráló főzésre. A fiúkat a konyhában egy profi segítette, Nagy Sándor „Sanya”, a Hódítás a konyhában gasztroblog alapítója. A poéngyárosok számára is érdekes, tanulságos kaland volt a kampány, mint mondták, eddig távol tartották magukat a konyhától, azt inkább meghagyták az egyébként nagyon tehetséges „női vonalnak”, de a jó hangulatú StafétaKanál főzésektől kedvet kaptak a konyhában való sürgés-forgáshoz.

A Staféta konyhájában elsőként Felméri Péter főzött, nem is akármit, egy csicseriborsós frittatát. Nagy Sándor „Sanya” segítségével összehoztak egy finom, humorral fűszerezett reggelit. Benk Dénes és Sanya zöldbabos-szezámmagos sült csirke „nyalókát” készített rizstésztával, az ízletes fogás csínját-bínját Dénes könnyen, hamar megtanulta. Dombóvári István is hamar belejött, Sanya irányításával teljes összhangban csirkét sütöttek szaftosra, és készítettek mellé egy ellenállhatatlan cheddar sajtos baconos sült babsalátát. A főzések közben záporoztak a poénok, és amiben mindannyian egyetértettek, az az egészséges életmód, a helyes táplálkozás fontossága. A kampányhoz is éppen ezért csatlakoztak – tetszett nekik, hogy humorral fűszerezve a zöldségfogyasztásra inspirálhatnak. „Én is nagyon élveztem a közös főzést, ilyen jellegű csapatmunkában még nem volt részem. A fiúk nagyon viccesek voltak, egyáltalán nem tudnak főzni, éppen ezért jó volt őket tanítani, remélem lesz még alkalmam, lehetőségem velük dolgozni” – foglalta össze élményeit Sanya.

 

„Minden várakozásunkat felülmúlta a kampány idei sikere. Örömmel láttuk, hogy minden egyes receptvideót több mint 75 ezren néztek meg, a youtube oldalunkon több mint kétszázezres elérést regisztráltunk. Számtalan pozitív visszajelzést kaptunk, teljesítettük a célkitűzésünket: humorral fűszerezve inspiráltuk fogyasztóinkat. Már most tervezzük a folytatást, igazi kihívás lesz megtalálni a következő, hasonlóan sikeres StafétaKanál csapatot” – összegezte a kampány sikerét Szirbek András, a Bonduelle marketing- igazgatója.

 

A kampány kreatív koncepciójáért és lebonyolításáért a Labowsky felelt, a közösségi média felületeket az UPAdvertising kezelte, a PR kommunikációt a SternCommunications koordinálta.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése