TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál kampánya.

A márka a népszerű Dumaszínházas triót – Dombóvári Istvánt, Benk Dénest, Felméri Pétert – kérte fel humorral fűszerezett, inspiráló főzésre. A fiúkat a konyhában egy profi segítette, Nagy Sándor „Sanya”, a Hódítás a konyhában gasztroblog alapítója. A poéngyárosok számára is érdekes, tanulságos kaland volt a kampány, mint mondták, eddig távol tartották magukat a konyhától, azt inkább meghagyták az egyébként nagyon tehetséges „női vonalnak”, de a jó hangulatú StafétaKanál főzésektől kedvet kaptak a konyhában való sürgés-forgáshoz.

A Staféta konyhájában elsőként Felméri Péter főzött, nem is akármit, egy csicseriborsós frittatát. Nagy Sándor „Sanya” segítségével összehoztak egy finom, humorral fűszerezett reggelit. Benk Dénes és Sanya zöldbabos-szezámmagos sült csirke „nyalókát” készített rizstésztával, az ízletes fogás csínját-bínját Dénes könnyen, hamar megtanulta. Dombóvári István is hamar belejött, Sanya irányításával teljes összhangban csirkét sütöttek szaftosra, és készítettek mellé egy ellenállhatatlan cheddar sajtos baconos sült babsalátát. A főzések közben záporoztak a poénok, és amiben mindannyian egyetértettek, az az egészséges életmód, a helyes táplálkozás fontossága. A kampányhoz is éppen ezért csatlakoztak – tetszett nekik, hogy humorral fűszerezve a zöldségfogyasztásra inspirálhatnak. „Én is nagyon élveztem a közös főzést, ilyen jellegű csapatmunkában még nem volt részem. A fiúk nagyon viccesek voltak, egyáltalán nem tudnak főzni, éppen ezért jó volt őket tanítani, remélem lesz még alkalmam, lehetőségem velük dolgozni” – foglalta össze élményeit Sanya.

 

„Minden várakozásunkat felülmúlta a kampány idei sikere. Örömmel láttuk, hogy minden egyes receptvideót több mint 75 ezren néztek meg, a youtube oldalunkon több mint kétszázezres elérést regisztráltunk. Számtalan pozitív visszajelzést kaptunk, teljesítettük a célkitűzésünket: humorral fűszerezve inspiráltuk fogyasztóinkat. Már most tervezzük a folytatást, igazi kihívás lesz megtalálni a következő, hasonlóan sikeres StafétaKanál csapatot” – összegezte a kampány sikerét Szirbek András, a Bonduelle marketing- igazgatója.

 

A kampány kreatív koncepciójáért és lebonyolításáért a Labowsky felelt, a közösségi média felületeket az UPAdvertising kezelte, a PR kommunikációt a SternCommunications koordinálta.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése