TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A WWF Magyarország Wood Pencil díjának a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség egyaránt örülhet.

Ringeisen Dávid és Ruska László rendezők a MOME és a Vertigo Digital segítségével készítették el animációs kisfilmjüket, melynek hátterét és kellékeit egy íróasztal, és az asztalon lévő irodaszerek adják. Ebben a hétköznapi környezetben elevenedik meg egy varászlatos origami világ, melynek állat- és növényfajai a saját bőrükön tapasztalják meg a való világ égető problémáit: a környezetszennyezést, az erdőirtást, az éghajlatváltozást.

 

Az eredeti animációs kisfilmből a WWF Magyarország reklámügynöksége és stratégiai partnere, a White Rabbit készített kétperces reklámfilmet, illetve gondoskodott róla, hogy a reklám üzenetében releváns kontextusban jusson el a mozinézőkhöz. A We are all connected így került országszerte 41 moziba, és jutott el százezrekhez több mint 784 vetítés alkalmával a 2016. március 20-tól december 31-ig tartó kampányidőszakban.

 

Magyarországon eddig egyedül a Possible-nek sikerült ilyen komoly eredményt elérnie. „Büszkék vagyunk rá, hogy két fiatal, tehetséges rendező munkája ilyen szép sikert ért el – nyilatkozta Antal Alexa, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.  – Bízom benne, hogy ezzel a látványos, csodálatos animációs reklámmal még több emberhez jut el a természetvédelem és a fenntartható fejlődés gondolata”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése