TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megújult a Népszava

7945
A Népszava 144. évfolyamának 95. számával új fejezet indult a lap történetében.

Három hónapos szerkesztőségi, szerkezeti és formai megújulási folyamat eredményeként a lap mostantól a kor nyomtatott médiafogyasztási szokásaihoz illeszkedő, az alapvető értékeit megtartó, de a legújabb trendeket követő újságként jelenik meg.

„A megújulás célja az, hogy újra érdemes legyen nyomtatott lapot olvasni” – foglalta össze röviden a tulajdonosi testület nevében nyilatkozó Simon Dénes, a Horizon AG vezérigazgatója. A vezérigazgató elmondta, hogy a változás egy részén ezzel túl vannak, azonban a fejlődési folyamat nem áll meg, hiszen nem egy nehezen mozgatható struktúrát, hanem a jövő kihívásaira gyorsan reagáló médiumot hoztak létre.

A változás első lépése volt, hogy a szerkesztőséghez csatlakozott tizenhét, a korábban bezárt Népszabadságból utcára került újságíró. Simon Dénes szerint rendkívül nyitott, befogadó szellemiségű szerkesztőség állt össze, akik több irányból tudják megközelíteni a történéseket, és a megújulás zálogának nevezte, hogy – az átlagéletkort tekintve – a „legöregebb” hazai nyomtatott médium egy fiatalabb újságírói gárdával éledt újjá.


A Népszavának mostantól minden oldala színesben jelenik meg, rövidebb, informatívabb anyagokkal, lényegesen több illusztrációval, képekkel és infografikákkal. „Olyan modern, olvasóbarát médiumot hoztunk létre, amellyel gyorsabban jut el az információ az olvasóhoz” – mondta a vezérigazgató, hozzátéve, hogy az új Népszava mindenkihez szól, és a belpolitikai, gazdasági vagy külügyi híreket olyan szempontból világítja meg, hogy azok mennyiben befolyásolják az olvasók életét. A lap alapelveit pedig továbbra is tartva vallják, hogy „a szabad újságírás zavartalanul üzemel”. 

Simon Dénes megjegyezte, hogy bár a lap jelenleg is vezető az országos politikai napilapok piacán, a megújulástól azt várják, hogy a jelenlegi, 19-24.000 közötti példányszám 30.000-re növekszik.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése