TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy évvel a felvásárlás után új formát ölt a hazai médiapiac egyik legkiterjedtebb online portfóliójával rendelkező cégcsoportja.

Az ismert brandek maradnak, a tevékenységhez azonban új arculat és név társul: New Wave Media Group Zrt. A New Wave Media Group értékesítési portfóliója jelenleg 23 elemből áll, ide tartozik többek között az Origo.hu hírportál, a Life.hu és a She.hu női site-ok, az Origo Sport tematikus weboldal, a Freemail levelezőrendszer, a Videa videómegosztó, a Travelo utazási site, továbbá a Köpönyeg meteorológiai és a Menetrendek úttervező weboldalak, a Reblog blogplatform, valamint a Life és az Ozone TV. A cég havonta közel 5 millió* egyedi felhasználóval rendelkezik és több mint 500 millió** oldalletöltést generál – PV tekintetében 2017 márciusában a legnagyobb számot hozta a médiapiacon.

A cég hivatalos tájékoztatása szerint az elmúlt évben összehangolták a két vállalkozás mögötti apparátust, valamint minden szükséges operatív tevékenységet, mostanra pedig új ernyő alá vonják a márkákat. A közös brand alatt a jelenlegi szakemberekkel folytatódik a portfólió építése, tovább erősítése.


* Forrás: DKT 2017 március: 4 715 985 RU

** Forrás: DKT 2017. március: 519 296 823 PV

Egy évvel a felvásárlás után új formát ölt a hazai médiapiac egyik legkiterjedtebb online portfóliójával rendelkező cégcsoportja.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése