TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ilyen a Posta húsvétja

7933
A húsvéti időszak az egyik legforgalmasabb a csomaglogisztikában, ezért az ünnep előtt szállítunk néhány érdekességet a Magyar Postáról.

A Magyar Posta 2016-ban 17,7 millió csomagot kezelt, ami 1,96 millió darabbal, 12,4 százalékkal több a 2015. évinél. A cég az idén 12,5 százalékos csomagvolumen-emelkedéssel számol az e-kereskedelem dinamikus növekedése miatt.

 

Majláth Zsolt, a Magyar Posta Zrt. operációs vezérigazgató-helyettese szerint az idén a húsvéthoz kapcsolódóan márciusban 28 százalékos, áprilisban pedig 29 százalékos emelkedéssel számolnak az előző év hasonló időszakához képest. A húsvét előtti időszakban a napi 55 ezer átlagos küldeménymennyiség kezelése meg is duplázódhat, ami több mint 110 ezer csomag kezelését jelenti a Magyar Postánál.

 

Akit érdekel a téma, és kirándulna egyet a húsvéti hosszú hétvégén, annak Nagyvázsonyt, Balatonszemest és Hollókőt ajánljuk, merthogy mindhárom helyen működik postamúzeum. A nagyvázsonyi műemléképületben 1968. óta láthatóak hírközlés-történeti kiállítások. Állandó kiállítása a Balaton-felvidék hírközlési emlékeit, a Balaton-felvidék posta- és távközléstörténetének tárgyi emlékeit és dokumentumait mutatja be (nyitva tartás: április 15-től október 15-ig 10-18 óráig, hétfőn zárva). A turista zsebkönyvek szerint a szemesi postamúzeum az üdülőtelep első számú látnivalója, ami a posta levél-, csomag- és személyszállító szolgáltatását mutatja be. Fő érdekesség egy vasúti mozgóposta, ahol postások utazás közben szortírozták a leveleket és csomagokat.

Hollókő faluközpontjában 1990. óta működik Postamúzeum (fenti képen). A Palócföld postája című kiállítás két teremben mutatja be a palócság postahálózatának fejlődését, postai emlékeit. Ez utóbbiak a képeslapoktól a bélyegeken át a bankjegyekig jellegzetes palóc tájakat, viseleteket és embereket örökítenek meg (április 1-jétől október 31-ig hétfő kivételével naponta 10-18 óráig tart nyitva).

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése