TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hat kategóriában díjazta a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” elnevezésű verseny pályamunkáit.

Az olimpia egy olyan esemény, amelyet mindenki szeret, hihetetlen élményt ad, közösséget formál és a nemzeti büszkeség része. Ezekhez az értékekhez kapcsolódott tavaly nyáron egy integrált fogyasztói promócióban Magyarország egyik legnagyobb „rajongótáborral” rendelkező, ikonikus márkája, a Pöttyös Túró Rudi. A kampány egy szurkolói kártyagyűjtő promócióra épült, amelynek célja az olimpiára készülődő magyar sportolók megismertetése és népszerűsítése volt a Pöttyös-rajongók körében. Ez egészült ki POS kihelyezésekkel, nyereményjátékkal, kiterjedt ATL, BTL és digitális eszközökkel, valamint egy utazó vloggerrel a riói hangulatba is bepillanthattak a fogyasztók.

„Nagyon köszönjük ezt a szakmai elismerést, számunkra is igen különleges volt ez a kampány nem csak a mérete, hanem az emocionális tartalma miatt is. Büszkeséggel tölt el, hogy egy olyan, több évtizede a csúcson lévő márkának, mint a Pöttyös Túró Rudi, újra és újra sikerül megmozgatnia és lelkesítenie a fogyasztóit, amivel még mindig tud növekedést elérni a piacon. Nagyon hálásak vagyunk az eredményekért és természetesen ezért a díjért is a Pöttyös rajongóinak” – mondta el Szecskó Ferenc, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketing igazgatója.

 

A promócióban 33 millió gyűjthető kártya jutott el a háztartásokba, amelyeken 192 aktív sportoló és 32 sportlegenda kapott helyet. A Pöttyös Túró Rudi Facebook és Instagram oldalai 17 milliós elérést produkáltak a kampány ideje alatt. Nem csak az impozáns szám, hanem a feltöltött fogyasztói tartalmak is azt mutatták, hogy az aktivitással sikerült erősíteni a közösségi szurkolás élményét, a teljes olimpiai csapatot megismerhették a kártyákat gyűjtő családok és az olimpiai hangulatba a márkán keresztül is bekapcsolódhattak a fogyasztók.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése