TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hoopps néven hamarosan új megközelítésből lesz elérhető az applikáció alapú autózás.

A marketing és a turisztika összefogásával, cégek bevonásával, kedvező feltételekkel indul útjára egy új utazási forma, ami megkönnyíti a hétköznapok közlekedését, ráadásul környezettudatosan.



Néhány héten belül indul a Hoopps. A startup visszahozza Magyarországra a kedvezményes árú applikáció alapú autós utazást, ezzel újra megkönnyítve a lakosság hétköznapjait. A mobilapplikáció ráadásul nem csak városi utazásra lesz alkalmas, hanem turisztikai és marketing funkciókat is tartalmaz.

"Jó hírt hozunk annak a több százezer felhasználónak, aki korábban applikáció alapon utazott a városban, és annak a több ezer sofőrnek, aki hasonló koncepcióban szállított utasokat Magyarországon. A Hoopps ráadásul a vállalkozásoknak is kedvez, hiszen az applikáción keresztül népszerűsíthetik magukat. Így találkozik a turisztika és a marketing" - mondta Kovács Áron, a Hoopps szóvivője, aki hozzátette: a cég nem csak Budapesten, hanem Magyarország teljes területén egyszerre indítja majd a szolgáltatását.

A magyar startup alapítói felismerték azokat a jelzéseket, miszerint a városoknak nagy a levegőszennyezettségük, túlzsúfoltak, így a benzin és dízel hajtotta gépjárművek mellett már az induláskor elektromos autókkal is szállítják az utazókat. A Hoopps célja, hogy néhány éven belül kizárólag elektromos autókkal dolgozhasson, ezáltal nem csak környezettudatosabban tudnak közlekedési lehetőséget biztosítani a felhasználók számára, de költséghatékonyabb is a beruházás, s kedvezőbb áron lehet majd igénybe venni a szolgáltatást.

Kovács Áron elmondta: a sofőrök már indulásra készek, és a hosszú hónapok óta tartó háttérmunka eredményeként hamarosan bárki számára letölthetővé válik a Hoopps alkalmazás.

A Hoopps új elektromos autóflottája a 2017-es úszó-világbajnoksággal együtt debütál majd, hiszen a cég szállítja hivatalosan a VB VIP vendégeit, megismertetve a nagyközönséget az új applikáció alapú utazással.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése