TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Akadémia Kiadó gondozásában minap megjelent a Marketing sorozat legújabb tagjaként a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság a felsőoktatásban.

A több mint harminc esetet bemutató könyv az elmúlt 2 évtized kiemelkedő kommunikációs megoldásaiból mutat be nagyszerű programokat, amelyek mindegyikéhez stratégiai szemléletet segítő feladatokat és a gyakorlati életet bemutató interjúkat is kínál. A kötetet Horváth Magyary Nóra szerkesztette. Az esetek a verseny és a civil szférából egyaránt hoznak kimagasló megoldásokat, amelyeket nem csak érdemes, de kifejezetten hasznos is behatóbban megismerni, a mögöttük lévő stratégiát átlátni és a gondolkodásmódot megérteni.

A kötet újítás a PR oktatásában, hiszen első ízben kínál a piaci életből vett példatárat esetekkel, feladatokkal és elméleti fejezetekkel. A felsőoktatás nagykorúságát mutatja az elméleti ismeretanyag gyakorlati tudással való kölcsönhatásba helyezése oly módon, hogy immár nem külföldi referenciákat sorakoztat fel, hanem száz százalékban a hazai kommunikációs iparág tapasztalatára és teljesítményére épít. Mivel az oktatás versenyképes kommunikátorokat kíván kínálni, így egy egészséges szakmai ökoszisztéma alakul ki, ahol a piac egyre képzettebb diplomás fiatalokat kaphat. A gyakorló szakma a megszerzett tudást felelős piaci magatartás mentén pedig visszaforgatja a képzésbe. „A pr mint szakma felnőtt. És mint a felnőtteknek általában, a szakma felnőttjeinek is felelőssége az értékek átadása, az általuk megtanult és megszerzett tudás és tapasztalat megosztása. Ezt személy szerint fontos felelősségnek tartom. A könyvvel a szakmában most indulókat kívánjuk segíteni, hogy jobban el tudják képzelni, milyen is a nagybetűs kommunikációs élet” – emelte ki a szerkesztő, Horváth Magyary Nóra.

 

„A könyv célja, hogy a felsőoktatásban megszerezhető magas elméleti tudás gyakorlati ismerettel bővülhessen azáltal, hogy a mintegy 30 megvalósult és jól teljesített PR megoldás részleteiben megismerhető – fogalmazott Dr. Veres Zoltán, a Pannon Egyetem Marketing Intézeti Tanszék - tanszékvezető egyetemi tanára, a Marketing Szakkönyvtár sorozatszerkesztője. – Az egyes eseteket elméleti ismeretanyaggal vezetjük be és a példákat követően olyan kérdéseket fogalmaz meg a szerkesztő, amelyek stratégiai gondolkodásra inspirálják az olvasót.”

„A kötetben a szakma elmúlt két évtizedének legremekebb esetei közül szemezgettünk. Fontos rendezőelv volt, hogy csak hazai esetek szerepeljenek benne és csak olyanoktól, akik maguk vezényelték le ezen programokat. A hazai szakma bőséges példát kínál mind a civil, mind pedig az üzleti szférából, mind a hétköznapi ember számára jól látható, mind pedig a kevéssé egyértelmű területekről egyaránt. Így a kiváló szakmai minőség mellett a kommunikációs iparág izgalmas és sokoldalú világát is érzékeltetik” – mondta el Horváth Magyary Nóra.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése