TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai.

Ma már több mint 600 millió felhasználó osztja meg naponta értékes pillanatait a világ egyik legnépszerűbb közösségi hálóján. A trendek és a népszerű témák folyamatosan változnak, de a #food, #foodporn a legtöbb felmérés szerint nem húzható ki a húsz leggyakrabban használt hashtag listájáról. A laikus számára egyszerűnek tűnő ételfotózást egyre növekvő profizmussal űzik az Instagram művészei: beköszöntött a food stylistok kora. Az online tippek és útmutatók mellett kifejezetten gasztrofotózásra specializálódott kurzusokon is csiszolhatjuk technikánkat.

Egy igazán ínyenc fogásnak vagy különleges desszertnek a borhoz hasonlóan tökéletes kísérője és alapanyaga lehet a whisky. A The Famous Grouse a kulináris élvezetek méltán híres szakértőjeként hirdette meg a “The Famous Grouse Gourmet Pillanatok” kampányát, amelyre whisky inspirálta gasztronómiai kalandokat megörökítő fotókat várnak. Az Instagramon megosztott képeket a Bánhalmi Norbert profi fotósból és Péter Anna gasztrobloggerből álló szakmai zsűri értékeli. Az általuk kiválasztott húsz legjobb kompozíció közül a közönség szavazza meg a kampány 1., 2. és 3. helyezettjét. A nyertesek stílusosan belépőt kapnak a Gourmet Fesztiválra, az első helyezett pedig egy értékes fényképezőgéppel is gazdagodik.

 

„Az igazán jó kép hatással van a nézőre. Ezek általában alternatív, különleges nézőpontból készülnek. Azt a vágyat váltja ki belőlünk, hogy bárcsak részesévé válhatnánk ennek az élménynek, amit ennek az ételnek, italnak az elfogyasztása jelent. A kép legyen egyedi. Nem baj, ha innovatív, csak értsük, és érezzük, hogy mit szeretne közölni az alkotó” – osztotta meg tippjeit Bánhalmi.

 

A zsűri másik tagja, a Malackaraj blog alapítója maga is gyakran alkot whisky segítségével. „Nagyon örültem a felkérésnek, mert sokat főzök kiváló minőségű alkoholos italokkal, amik remekül működnek fűszerként is. A versenyzőket is ilyen fogások készítésére bíztatnám, és a kampány során ebben fogok nekik segíteni ötletek, ízpárok bemutatásával. De a lelkes amatőröknek sem kell aggódni, a humort és ötletességet is abszolút értékelem.”

 

A kampány szabályzata itt érhető el.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése