TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai.

Ma már több mint 600 millió felhasználó osztja meg naponta értékes pillanatait a világ egyik legnépszerűbb közösségi hálóján. A trendek és a népszerű témák folyamatosan változnak, de a #food, #foodporn a legtöbb felmérés szerint nem húzható ki a húsz leggyakrabban használt hashtag listájáról. A laikus számára egyszerűnek tűnő ételfotózást egyre növekvő profizmussal űzik az Instagram művészei: beköszöntött a food stylistok kora. Az online tippek és útmutatók mellett kifejezetten gasztrofotózásra specializálódott kurzusokon is csiszolhatjuk technikánkat.

Egy igazán ínyenc fogásnak vagy különleges desszertnek a borhoz hasonlóan tökéletes kísérője és alapanyaga lehet a whisky. A The Famous Grouse a kulináris élvezetek méltán híres szakértőjeként hirdette meg a “The Famous Grouse Gourmet Pillanatok” kampányát, amelyre whisky inspirálta gasztronómiai kalandokat megörökítő fotókat várnak. Az Instagramon megosztott képeket a Bánhalmi Norbert profi fotósból és Péter Anna gasztrobloggerből álló szakmai zsűri értékeli. Az általuk kiválasztott húsz legjobb kompozíció közül a közönség szavazza meg a kampány 1., 2. és 3. helyezettjét. A nyertesek stílusosan belépőt kapnak a Gourmet Fesztiválra, az első helyezett pedig egy értékes fényképezőgéppel is gazdagodik.

 

„Az igazán jó kép hatással van a nézőre. Ezek általában alternatív, különleges nézőpontból készülnek. Azt a vágyat váltja ki belőlünk, hogy bárcsak részesévé válhatnánk ennek az élménynek, amit ennek az ételnek, italnak az elfogyasztása jelent. A kép legyen egyedi. Nem baj, ha innovatív, csak értsük, és érezzük, hogy mit szeretne közölni az alkotó” – osztotta meg tippjeit Bánhalmi.

 

A zsűri másik tagja, a Malackaraj blog alapítója maga is gyakran alkot whisky segítségével. „Nagyon örültem a felkérésnek, mert sokat főzök kiváló minőségű alkoholos italokkal, amik remekül működnek fűszerként is. A versenyzőket is ilyen fogások készítésére bíztatnám, és a kampány során ebben fogok nekik segíteni ötletek, ízpárok bemutatásával. De a lelkes amatőröknek sem kell aggódni, a humort és ötletességet is abszolút értékelem.”

 

A kampány szabályzata itt érhető el.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése