TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy a Mosolyfestők Alapítványt támogathassa.

A sikeres kampány a készítők és a hashtag-gyűjtő nagyközönség szerint is üde színfoltja volt a kissé borongós téli időszaknak. Az alapítvány nevéhez hűen, sok mosoly keretében adta át a Lay’s-t forgalmazó Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. képviselője a kampány során beharangozott adományt. „Nagyon elégedettek vagyunk, hogy ennyi embert megérintett a kampány üzenete. Még ha csak fél percet is töltöttek el a mosolygós szelfi elkészítésével, és utána rohantak tovább, szerintünk akkor is megérte. Nem is lehet kérdés, hogy sikerként könyveltük el a Smile-kampányt, ahogy azzal kapcsolatban sincs kétségünk, vajon jó helyre került-e az adomány”– értékelte a kampányt Buzder-Lantos Nikoletta, a FÁÜ marketingigazgatója.


Hasonló jókedvvel fogadta a szervezet számára mérföldkövet jelentő pillanatot a Mosolyfestők Alapítvány is, ők kétségkívül nagyszerű és megérdemelt lehetőséghez jutottak a Lay’s adományával, amivel felelősség is jár. „A mi munkánk elsősorban a háttérben zajlik, általában csak utólag látványos, ráadásul önkéntes alapon segítünk mindig, így különösen jólesett, hogy egy olyan világmárka, mint a Lay’s végigvitte a minket támogató kampányát. Köszönjük nekik egyrészt a bizalmat, másrészt az elmúlt hónapok munkáját, illetve az adományt is, és megígérjük, hogy a jövőben is sok-sok fiatal arcára próbálunk majd mosolyt csalni” – mondta Nógrádi-Molnár Kinga is, az Alapítvány kuratóriumi elnöke.

A hashtagek gyűjtése és a mosolykampány ezzel lezárult, azonban az üzenete több síkon is tovább él – egyrészt sikeres küldetést teljesített a mindennapos mosolygást és a pozitív hozzáállást illetően, másrészt, ha csak pár hétre is, de fókuszba helyezte az önkéntes munkát, és felhívta a figyelmet annak fontosságára. Ezen gondolat jegyében a Mosolyfestők Alapítvány és a kampány szervezői egy jó hangulatú, közös festéssel zárták az együttműködést, amelynek ezúttal a rákospalotai Kontyfa Általános Iskola diákjai és pedagógusai örülhettek, az alapítvány választása ugyanis erre ez intézményre esett.

Számos PepsiCo dolgozó, köztük az aktivitást menedzselő brand csapat tagjai, illetve a kampány arcaként megismert Istenes Bence és a Mary Popkids zenészei együtt varázsolták szebbé az iskola egyik, korábban még sivárnak tűnő falrészletét. Az esemény minden bizonnyal nagy élményt jelentett minden résztvevőnek, bár a legjobban kétségkívül a Lay’s-t forgalmazó FÁÜ Zrt. dolgozói érezték magukat az önkénteskedés közben.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése