TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A program első magyar résztvevője, Kába Viktória hazánktól több mint 12 ezer kilóméterre, Vietnámban próbálhatta ki tudását.

2016-ban 76 résztvevő indult neki a világnak, hogy egy másik nemzetközi irodában tegye próbára magát a Maxus Médiaügynökség globális Exchange programjának keretei között A program célja a dinamikusan fejlődő ügynökség irodái és munkatársai közötti kapcsolatépítés, a szakmai ismeretek bővítése, a módszertanokkal kapcsolatos tapasztalatcsere, más üzleti kultúrák megismerése, a barátságok építése, de leginkább annak átadása: mi is az a különleges Maxus szellem, amely világszerte minden irodában jelen van.

 

A program jelentős mértékben épít a kalandélményre, hiszen szakmai tartalma mellett arra ösztönzi a kollégákat, hogy legyenek bátrak, és fedezzék fel a nemzetközi hálózat nyújtotta lehetőségeket. A lehetőség nyitva áll minden olyan munkatárs előtt, aki legalább egy éve dolgozik a vállalatnál, azonban a kiválasztás során bizonyítaniuk kell, mennyire érzik magukénak a Maxus alapértékeit ­– a szenvedélyességet, az agilitást, a vállalkozószellemet, az együttműködést, és hogy készen állnak kipróbálni magukat a világ bármely országában. A gyakorlatszerzés helyszíne azonban egészen a kiválasztás utolsó pillanatáig titok a jelentkezők előtt.

 

A kiküldetés során a munkatársak aktívan részt vesznek testvérügynökségük életében: megismerhetik annak működését, részlegeit, saját piacuk ismereteivel pedig személyesen is hozzájárulnak a nemzetközi kampányok kidolgozásához. „Úgy gondolom, hogy ez a program kiváló lehetőség arra, hogy elmélyítsük a tudásunkat, hogy fejlődjünk, hiszen nyitottabbá válhatunk, jobban megérthetjük más piacaink működését, és így hatékonyabbá válhat nemzetközi kampányok tervezésével kapcsolatos gyakorlatunk” – mondja Kába Viktória, aki a program első magyar résztvevője volt, és Vietnámban tehette próbára a tudását.

 

A magyar iroda szenior médiatervezője az egyes divíziókkal, vezetőkkel történő beszélgetések útján megismerhette miben mások az ottani médiatervezési munkafolyamatok.  „Nagyon érdekes volt látni az eltéréseket a magyar és a vietnámi médiapiac között. Bár ott is a TV az első számú médium, amellett hatalmas hangsúlyt fektetnek a közösségi média aktivitásokra – több mint 100 fő dolgozik ezen a részlegen. Ez egyébként nem meglepő, hiszen a vietnámiak naponta átlagosan több mint 3 órát töltenek el a közösségi média használatával, és sokkal több platformot követnek nyomon, mint mi magyarok.”

 

Akárcsak vietnámi testvére, úgy a magyarországi Maxus iroda is fogad külföldi kollégákat, tavaly nyáron egy Melbourne-i Maxus dolgozó érkezett Budapestre. Kába Viktória szerint a program meghonosítása nagyon fontos, hiszen a médiatervezés jelentősen függ az adott országban általános médiafogyasztási szokásokról, adottságoktól. Ezek ismeretében a tervezés egyszerűbbé válhat – különösen a nemzetközi kampányok esetében -, a munkatársak könnyebben megérthetik egy adott ország médiatervezési lehetőségeit, és így még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthatnak ügyfeleiknek.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése